LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg lurte egentlig bare på om noen her inne på forumet skulle ta turen nedover til Kristiansand. Kanskje vi kan nyte en pils i skjærgården eller lage faenskap på campingen? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg lurte egentlig bare på om noen her inne på forumet skulle ta turen nedover til Kristiansand. Kanskje vi kan nyte en pils i skjærgården eller lage faenskap på campingen? Yepp! Skal se Audioslave den 8.... Blir kult!... Kan godt nyte pilsen og... Camping trengs ikke. Fordel og ha familie i nærheten Håper det blir et helsikkes show! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Skulle gjerne sett Fantömas, men utover det frister ingen band. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Blir det noe pulings i år da? Skal nok ikkje dit, slik som standpunktet er no. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Drar dit pga stemninga + at Kristiansand er en nydelig by om sommeren. Musikken kommer i annen rekke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er ikke Quart'en fryktelig dyr da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Er ikke Quart'en fryktelig dyr da? Vel, 1500,- (+ teltplass og mat/drikke) for en uke med skøy er i mine øyne ganske billig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ok. Har bare hørt at noen sa at det var så fryktelig dyrt og at det var billigere å reise til Roskilde osv.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Quarten er fin den. Synd at jeg ikke har anledning til å reise nedover i år også. :/ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Selv om jeg bor i kristiansand så skal jeg ikke på quarten i år.. Var egentlig ikke noen band som frista (ingenting kan overgå cumshots og slipknot i fjort!), skal heller jobbe.. Men jeg skal garantert ut med båten (hvis jeg får lov til å låne den ) og slikke opp stemmningen (se på quinnsane). Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg skal hovedsaklig for å se Audioslave, men skal nokk ikke bli så dumt med Foo Fighters heller. Endret 1. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå