flaten1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvordan unngå tap av data ved flatt batteri? Kan jeg legge programmer på minnekortet? Tenker på type programmer som f.eks. EWallet. Hvilke backup-programmer kan anbefales? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sett flere som skryter av Sprite Backup og Sunnysoft Backup Manager. Har ikke testet selv dog. Det vil nok ikke uten videre hjelpe å installere programmene på minnekort fordi alle snarveier, registrysettinger samt delte filer uansett ligger i RAM. For PDA'er med Microsoft Windows Mobile 2005 vil dette bli bedre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 jeg har kjørt min qtek s100 helt tom for batteri uten problemer. Det virker som om den holder ett par dager etter at du har brukt alt batteriet før den går på backupbatteriet som varer i 30min. Kontakter, kalenderoppføringer, tilkoblingsinstilligner og oppgaver legger den inn på ett minnekort som ikke blir slettet for meg (må defineres i settings). Programmer etc har jeg liggende på minnekortet slik at jeg ikke mister configfilene som hører til om det skulle skje. Det samme gjelder bilder etc. Det er så dårlig plass på pdaen, slik at hvis du skal ha alt på telefonen så er det rett og slett ikke plass så det greieste er ett 1gb minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå