Fl@meboy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Da fikk jeg bygd maskinen jeg var litt innom her med , men det er et problem: Den finner ikke hd...Jeg har lagt øret inntil den og det durer fra den. Det er en serial ata disk Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307912&cks=SER Jeg slenger inn hovedkortet og;) : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308927&cks=SER Dette var bare et demo kort...men jeg har nytt Takk på forhånd mvh Fl@meboy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du driverene til S-ATA-harddisken? (Jeg tror windows trenger det) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Det er når jeg skal starte maskinen for første gang og installere windows xp, ikke etter Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Det står at den ikke finner harddisk...kontroller at den er slått på eller tilkoblet...noe sånt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det står at den ikke finner harddisk...kontroller at den er slått på eller tilkoblet...noe sånt Hvor får du feilmeldingen? under oppstart av BIOS? oppstart fra cden? i windows? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Under oppstart av cd'en Lenke til kommentar
tukols Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er når jeg skal starte maskinen for første gang og installere windows xp, ikke etter Det er nettopp her du skal legge inn driverne til Sata disken. Det har nok fulgt med en diskett til det sammen med hovedkortet, eller også ligger de på CD-rommen med driverne. Så skal du kopiere dem over på diskett. Når du starter opp på xp cd-rommen, innstalleres noen få filer, og så kommer det nederst på skærmen at du skal trykke F6 hvis du vil innstallere drivere til øh-står det raid kontrollere eller 3 parts? Noe lignene.......... Hilsen tukols Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Hvilke ting fra cd'en skal jeg legge ut på diskett Lenke til kommentar
tukols Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvis ikke det fulgte med en diskett, så se om ikke det er en mappe på driver CDén som heter Sata- Promise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå