jke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har et litt gammelt tv med s-video inngang. Jeg koblet det til dataen men får ikke farger! Støtter ikke tvet det eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kompositt? Står det på s-video da? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du vurdert å søke lutt rundt i forumet? Dette må være det spørsmålet som er besvart desidert flest ganger... Lenke til kommentar
jke Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Kompositt?Står det på s-video da? ja Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har TV-out på skjermkortet mitt. På dei to nyeste TV'ne i huset funket det helt fint med farger og greier. På den ene var det en AV-kanal med farger, og en uten. På en annen TV vi har i huset som er en del år eldre, fikk jeg bare inn svart/hvitt-bilde. Så jeg tror løsningen på spørsmålet ditt er å kjøpe deg en nyere PC. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dersom du har et nVidia-kort, så kan dette være løsningen: http://www.tvtool.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 få en over gang fra svideo fra skjermkortet til phono. så phono til scart. så stiller du inn på skjermkort menyen. skal funke Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg vil tippe at instillingen kanskje kan være feil. Trolig er din setting "composite", mens den burde være "s-video". Lenke til kommentar
jke Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 få en over gang fra svideo fra skjermkortet til phono. så phono til scart.så stiller du inn på skjermkort menyen. skal funke ja det funker. Har ikke nvidia.Har ATi Lenke til kommentar
jke Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg vil tippe at instillingen kanskje kan være feil.Trolig er din setting "composite", mens den burde være "s-video". vet du hvordan man skifter det? Lenke til kommentar
skiern Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Gå inn på innstillinger på skjermkortet ditt, formatet står sikkert på NTSC ellerno, endre til PAL-B, så funker det som gull Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hos meg når jeg har koblet dataen til TV'en, bruker det å være svart-hvitt når jeg har på feil AV-kanal, dersom jeg skifter funker det for bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå