pmarius Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Microsoft har gitt ut et norsk sommertema for Windows XP. Oversikt Sommertemaet for Windows XP inneholder norske sommerrelaterte bakgrunnsbilder, ikoner, muspekere, lyd og andre element som tilpasser utseendet på datamaskinens skjermbilde. Obs! 1. Dette produktet tilbys vederlagsfritt. Microsoft tilbyr ikke kundestøtte for dette produktet. 2. Windows-temaet kan kun installeres på maskiner som kjører Microsoft Windows XP. http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=no Endret 28. juni 2005 av pmarius Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her er et lite eksempel på hva du får i den nye "Norsk sommertema for Windows XP" (merk den spenstige vesle paraply-musepekeren!): Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 He-he, jeg er glad jeg ikke installerte denne. Microsoft overgår seg selv bestandig i å lage stygge temaer (Hvis man ser bort fra Royale, den er ikke så værst) :!: Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Stygt??? mekka det helt selv i Photoshop jo Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg syns ikke den var så aller verst jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Legg ut bakgrunnen da, zjulik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå