zarz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det noen som har noen sider der det står mange multiplayer tips. F.eks med tanke på hvordan man kommer seg på toppen av proppelen på "Zanzibar" På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Klikk her så kommer du til MANGE triks Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det noen som har noen sider der det står mange multiplayer tips. F.eks med tanke på hvordan man kommer seg på toppen av proppelen på "Zanzibar" På forhånd, takk! Man kommer seg lett på toppen av "vindmøllen" ved å hoppe opp på oversiden av rotorene når de er på vei opp... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Litt mer detaljert. Det går ikke hvis broen er felt ned: 1. Gå opp med rotoren, og hopp på toppen av broen. 2. Ta i løpefart og hopp på skrå. 3. Snu deg rundt og begynn å gå oppover. Det krever hurtighet, men.... øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 bra topic synes det er dumt med alle disse glitch/chetsa.....vanskelig å vite mange ganger om folk jukser eller bare er flinke til å komme seg til de forskjellige stedene Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Litt mer detaljert.Det går ikke hvis broen er felt ned: 1. Gå opp med rotoren, og hopp på toppen av broen. 2. Ta i løpefart og hopp på skrå. 3. Snu deg rundt og begynn å gå oppover. Det krever hurtighet, men.... øvelse gjør mester. Ikke nødvendigvis.. er jo bare å stå på bunnen av mølla og vente på at bladet skal komme. da står du foran den og følger den opp, også går du til toppen.. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Litt mer detaljert.Det går ikke hvis broen er felt ned: 1. Gå opp med rotoren, og hopp på toppen av broen. 2. Ta i løpefart og hopp på skrå. 3. Snu deg rundt og begynn å gå oppover. Det krever hurtighet, men.... øvelse gjør mester. Ikke nødvendigvis.. er jo bare å stå på bunnen av mølla og vente på at bladet skal komme. da står du foran den og følger den opp, også går du til toppen.. er nok ikke så enkelt,er snakk om å komme på høyeste punkt på mølla og ikke rett over der rocket launcher ligger........prøvde som beskrevet tidligere i post men fikk det ikke til.Å komme på toppen av brua som ikke er falt ned var null problem men det å hoppe skrått var ikke lett......detter ned hver gang Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fettern min på 7 klarer det på første forsøk... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Å hvor gammal er du da? Endret 30. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Å hvor gammal er du da? Hakke du noe med. kan i hvertfall si at jeg ikke går på barneskola... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fettern min på 7 klarer det på første forsøk... gjeesp........skulle heller sagt at bestemora di klarte det så hadde svaret ditt vært morsomt og ikke bare bullshit. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fettern min på 7 klarer det på første forsøk... gjeesp........skulle heller sagt at bestemora di klarte det så hadde svaret ditt vært morsomt og ikke bare bullshit. Kanke akkurat si det når hu ikke vet hva en Xbox er for noe... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fettern min på 7 klarer det på første forsøk... gjeesp........skulle heller sagt at bestemora di klarte det så hadde svaret ditt vært morsomt og ikke bare bullshit. Kanke akkurat si det når hu ikke vet hva en Xbox er for noe... So What....det gjør sannsynligvis ikke fettern din heller. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fettern min på 7 klarer det på første forsøk... gjeesp........skulle heller sagt at bestemora di klarte det så hadde svaret ditt vært morsomt og ikke bare bullshit. Kanke akkurat si det når hu ikke vet hva en Xbox er for noe... So What....det gjør sannsynligvis ikke fettern din heller. Eeh, joo... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hehe.. Her diskuterer vi om nære og fjerne slektninger kan/kan ikke spille xbox Jeg syns heller ikke det er så veldig lett. Det er omtrent like vanskelig som det er å komme seg til det høyeste punktet (helt ved siden av rød borg, oppe i fjellveggen) på "sandbana" på Halo 1. Sleit sikkert i flere timer for å komme meg opp dit Endret 2. juli 2005 av zarz Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ok da ender vi diskusjonen. men det samme stedet slet jeg også på! Lenke til kommentar
zarz Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Er ikke vanskelig i det hele tatt når jeg først prøvde å gjøre d på rett måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå