Gå til innhold

HJELP! TRENGER NY PSU!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøp den første og beste, om du skal ha noe billig. jeg kjører en pc med 5 disker på en 260W psu så du har 99% sansynligvis ikke behov for noe mer enn 300W-350W

 

edit: i tilleg så er det 100000000-vis av den posten du har, er ikke noen spesielle psuer som yter bedre i forhold til hw.

Endret av ExuZ
Lenke til kommentar
kjøp den første og beste, om du skal ha noe billig. jeg kjører en pc med 5 disker på en 260W psu så du har 99% sansynligvis ikke behov for noe mer enn 300W-350W

 

edit: i tilleg så er det 100000000-vis av den posten du har, er ikke noen spesielle psuer som yter bedre i forhold til hw.

Nja 300-350W? Han har jo eit kraftig skjermkort og mange diskar. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6180. Den har eg og eg meiner at den er god. Men den er lang. Det var litt slit med å få den på plass i kabinettet mitt, men når den fyrst er på plass er den god som gull.

Lenke til kommentar

Hvis pengene strekker til ville jeg godt for en ocz eller en mist.

 

Men hvis pengene ikke strekker til så er bzerk`ene på microplex.no et glimprende alternativ. Samme med aspire på databutikken.com.

 

(Har både en aspire 500w og en ocz 450w, og fornøyd med begge.)

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som synes at PSU-watt er oppskrytt til de grader! 350W holder mer enn nok, for alle moderne, "standard" maskiner (dvs. PCer uten peltier-element).

 

Jeg kan sterkt anbefale denne PSUen:

Fortron/Source 400W strømforsyning

Helt grei kvalitet, støyer veldig lite (pga. 120mm vifte), og holder i massevis for ditt system (400w). Billig er den også.

 

My 2 cents...

Endret av mr1989
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...