Fingeren Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Min nå ett år gamle Green 556 nekter på sitt bare liv å gi meg USB 2.0 hastigheter. Ved forsøk på å koble til f.eks minne-penn, mp3, usb disk og lignende utstyr får jeg bare beskjed om at det ikke eksisterer noen USB 2.0 port på maskinen. Jeg begynner å få en gryende mistanke om at det ikke eksisterer usb 2.0 på maskinen. Noen som kjenner til dette? Endret 28. juni 2005 av Fingeren Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du har nok usb 2 på maskinen din. Har du installert SP2? Du kan jo gå inn i enhetsbehandling og på usb root og prøve å installere driveren på nytt Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 ...har også hørt at dette skal gå an å endre i BIOS'en - en eller annen innstilling jeg ikke husker navnet på må settes til 'enabled' for at portene skal jobbe i USB 2.0-hastighet. Lenke til kommentar
Fingeren Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Du kan jo gå inn i enhetsbehandling og på usb root og prøve å installere driveren på nytt Det hjalp! Litt rart, at en må gjøre dette manuellt etter at SP2 er innstallert. Vel-vel, en lærer så lenge en har lever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå