mottiplotti Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg sitter nå å ser på overnevnte maskin. link : Link til komplett Jeg er rimelig sikker for å gå for denne maskinen, men siden jeg ikke er helt sikker... - ønsker jeg å høre om noen har egne erfaringer med denne maskinen? da spesielt støynivå...da jeg setter lite støy høyt oppe på ønskelisten - Noen som vet om maskiner som er bedre (max pris = 11000) PC vil brukes til noe spilling og ellers alt annet en bedriver tid med på en PC - Generelle erfaringer med Siemens maskiner? - Hvor mye lengre levetid vil batteri få om en kjøper til 8cells batter? (levetid nå ~3 timer) Takker for alle svar Edit: glemte noe Endret 28. juni 2005 av mottiplotti Lenke til kommentar
brrah Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Vurderte denne selv til jeg så at den hadde 3 timer batteri levetid. Dette er i normal bruk toppen 2 timer. Derfor gikk jeg for en med samme specs bare en 1000 lapp billigere. Tundra 1557K Endret 28. juni 2005 av andersø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå