thinkdifferent Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) -AMD Athlon 64 3500+ Venice... -Intel Pentium 4 D 820... EDIT: Skriveleif Endret 28. juni 2005 av Trussl Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skal du spille eller multitaske? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Veeeeldi forskjellige bruksområder for de der to, vanskelig å sammenligne. Du må lese gjenom noen tester, feks denne sammenligner nettopp det de to du nevner: http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=2389&p=1 Som du ser starter Inteln dårlig men tar igjen mot slutten når tung multitasking kommer inn i bildet. Legg også merke til Pentium D's strømforbruk, håper du har skikkelig PSU Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Maskinen skal brukes til litt spill, og en del multitaske.. Noe som jeg lurer på er om Pentium`en vill klare å dra nyere spill om et års tid (hvis jeg har andre deler som følger opp da!) Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sikkert lurt å legge til de ekstra kronene det koster for en 830D. Tror spillprodusentene vil implementere endel dualcore-støtte temmelig fort, tar sjansen på det jeg iaffall. Hvis så skjer burde 830'en klare seg lenge nok til spill. Ingen som vet enda, men det er lov å håpe, og noen sjanser må man kunne ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå