ostepop lars Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Når jeg tar vekk slave disken ber data`n om oppstartsdisketten.Hvordan kan jeg bruke kun 1 harddisk og slippe oppstartsdisketten? Når jeg setter i slavedisken fungerer alt bra. Trenger hjelp fordi at jeg vil bli kvitt den bråkete harddisken. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Prøv å flytt jumperen fra master til cable select, eller omvendt. Du kan også skjekke i bios at korrekt hd er satt opp som bootdisk. Er du helt sikker på at den disken du fjernet ikke var disken med windows på? Lenke til kommentar
ostepop lars Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Hvor i BIOS stiller jeg inn boot disk, fant det ikke. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 se etter "primary boot device" mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
ostepop lars Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Flyttet jumperen til cable select. Problem løst,takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå