Xvani Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 La inn på 2000 i natt Er egentlig ett fett om jeg får den eller ikke, for jeg har tilbud om en 5700 for 1500 spenn Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 føkk, den gikk for 2100... Jaja, da kjøper jeg meg en Slik en Da har jeg 3500kr igjen og skal ha mest lyd for pengene... Har 2 linjeutganger å bruke. Hvor stor (billig ) forsterker trengs til å drive SS komponentsettet? Det blir 5.25" fordi det er alt jeg har plass til. Vil jeg egentlig høre vesentlig forskjell på ett Dynabel 5.25" og SS 5.25" komponentsett med CD spiller som forsterker? Er det mulig å drive både komponentsett OG en sub på samme forsterker? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En firekanaler er det du trenger. BF0804 og Helix Deep Blue... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Men det svarte jo ikke på alle spørsmålene mine (det blir dessuten for dyrt! da har jeg ikke råd til komponent settet.... ) Endret 6. juli 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kan fint drive komponentsettene fra spillern, DynaBelsettet er nok milevis unna SS i kvalitet, så jeg ville definitivt gått for dette. Forsterkern og alt du trenger av kabler kan du jo kjøpe inn nå og så kan du handle sub senere. Du får nok ikke forsterker og sub i kasse av forsvarlig kvalitet på annen måte er jeg redd. Personlig tror jeg at L.O.S. settet til SS vil passe deg best, koster litt mer enn XSC siden det greier å gå noe lavere i frekvens. Kjører du dette på forsterker vil det nok gi litt punch i bånn til du får deg sub. Samlet sum for forsterker og sett blir da ca 3500, evt kunne du høre om du får en pakkeløsning på en LW4.480 og XSC/L.O.S settet med strømkabel, sikring og signalkabel for ca 3500. Ser du deg ikke råd på alt med en gang så kjøp heller litt etter hvert. Sluttresultatet vil bli mye bedre på denne måten Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Vet du om noen steder i Oslo jeg får hørt på Soundstream produktene? (komponentsett hovedsaklig) Regner med at gutta på Eltek lar meg høre, så da kunne jeg sammenlignet... 500 spenn for komponentsett som ikke trenger egen forsterker er jo genialt Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hør med importøren om hvilke forhandlere han har i Osloområdet. Ellers vet jeg om Engen Audio på Vøyenenga og Slettes Autohifi på Hønefoss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå