Fnix Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kom over dette i 1.6.0: Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank. Blir veldig mange med forferdlig godt utstyr da så lenge du ikke trenger å holde ranken oppe ? Eller er ikke reward item’s det man kan kjøpe ? Godt for casual gamers hvis det er hva jeg tror det er men blir det ikke litt mange etterhvert ? jaja Vet det ikke er mange som kommer seg så høyt opp, men så lenge man ikke trenger å beholde ranken får å bruke utstyret så blir det jo lite vits å beholde den ? Tror ikke jeg er helt med her eller jeg må ha missforstått noe.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke, men blir sikkert noe mere innhold i det rank systemet etterhvert! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Håper det er sånn, liker ikke å bli "bundet" til å spille fordi jeg "må" beholde ranken min... Edit+OT: Mistet forresten Sergant ranken min i dag, siden jeg ikke har PvP'et på 3 uker. Endret 29. juni 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Håper det er sånn, liker ikke å bli "bundet" til å spille fordi jeg "må" beholde ranken min... Det er jo akkurat det som er vitsen.. Hvis du bare spiller litt, også får du alt, da blir det ganske kjedelig etterhvert. Hvis du så må spille for å holde ranken, blir det litt mere spennende! Slik jeg ser det da Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=437934 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg synes de kunne funnet ut dette litt før. Jeg har med vilje latt vær å pvpe fordi jeg visste at jeg ikke kunne holde oppe ranken. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg synes de kunne funnet ut dette litt før. Jeg har med vilje latt vær å pvpe fordi jeg visste at jeg ikke kunne holde oppe ranken. Samme her, men nå har jeg en grunn til å PvP'e Endret 30. juni 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Dobbeltpost O'hoi! Min første dobbelt post! Gjett om jeg er glad nå! Sto lagre redigert innlegg, men men... Endret 30. juni 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg synes de kunne funnet ut dette litt før. Jeg har med vilje latt vær å pvpe fordi jeg visste at jeg ikke kunne holde oppe ranken. Samme her, men nå har jeg en grunn til å PvP'e En liten stund kanskje, etter at du har kommet det opp til lvl 12 vil det jo aldri være noen grunn til å PvPe lenger. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det blir forandret nå, sånn at du kan bruke alle pvp rewardene uansett hvor langt ned i faller. En på servern her som er blitt field marshal nå. Han skal bare grinde til grand marshal, og så drite i pvping sier han. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg synes de kunne funnet ut dette litt før. Jeg har med vilje latt vær å pvpe fordi jeg visste at jeg ikke kunne holde oppe ranken. Samme her, men nå har jeg en grunn til å PvP'e En liten stund kanskje, etter at du har kommet det opp til lvl 12 vil det jo aldri være noen grunn til å PvPe lenger. Jeg vil ha alt for alltid (hele tiden) Endret 30. juni 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Dette er jo et fint tiltak for casual gamers. Jeg pvper selv ca 10 timer om dagen for neste rank på min server. Havna på standing 37 igår . Litt fint at jeg ikke trenger å pvpe enda mer da jeg når field marshall etc.(hvis jeg noengang når det da ) Endret 30. juni 2005 av Keylar Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 "About 5% of the players participating in PvP are expected to have a Rank of 11 or above when the system settles itself after some months." Nederst på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...82690&p=1&tmp=1 Rank 11 er da ranken du må ha for å få epic pvp mount. Så til de som tror at alle vil løpe rundt med Grand Marshal/High Warlord: gå å legg dere! Det er ikke bare bare å komme så høyt opp. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 "About 5% of the players participating in PvP are expected to have a Rank of 11 or above when the system settles itself after some months." Nederst på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...82690&p=1&tmp=1 Rank 11 er da ranken du må ha for å få epic pvp mount. Så til de som tror at alle vil løpe rundt med Grand Marshal/High Warlord: gå å legg dere! Det er ikke bare bare å komme så høyt opp. Nei, men det er sannsynlig at de som har fått rank 11 eller høyere vil slakke av når de er fornøyde. De 5% vil kanskje bli byttet ut med andre folk, som igjen vil slakke av på PvPingen når de er fornøyde, osv. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 "About 5% of the players participating in PvP are expected to have a Rank of 11 or above when the system settles itself after some months." Nederst på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...82690&p=1&tmp=1 Rank 11 er da ranken du må ha for å få epic pvp mount. Så til de som tror at alle vil løpe rundt med Grand Marshal/High Warlord: gå å legg dere! Det er ikke bare bare å komme så høyt opp. Nei, men det er sannsynlig at de som har fått rank 11 eller høyere vil slakke av når de er fornøyde. De 5% vil kanskje bli byttet ut med andre folk, som igjen vil slakke av på PvPingen når de er fornøyde, osv. Vi må vente på tur da med andre ord Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har en med rank 14 på serveren vår nå. Og selv om man beholder rewards om man mister rank, må man PvP'e riiimelig mye for å nå rank 14 Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Om jeg har forstått det som sto i første post så må en ha rank for å få kjøpt disse Epic tingene. Og har en disse Epic tingene kan en bruke de så mye en vil. En vil miste rank om en ikke forsetter å drepe og vil bli private/scout igjen, men du vil forsatt kunne bruke disse Epic tingene du fikk kjøpt tidligere, pga dette er basert på den høyeste ranken du var. Om en ser under Honor vinduet så vil en se highest rank. Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ja, man kan benytte ting man har kjøpt på høyere rank selv om man synker i rank. Men det er ikke dermed sagt at dette er bra for casual gamers og at vi vil bli oversvømt av folk med epic rewards, siden man mister rank om man lar være å PvP'e en stund. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dette har både positive og negative sider Positive er at folk nå ikke trenger å vedlikeholde ranken sin for å bruke epic ting, på den måten slipper en disse gankerene som gjør hva som helst for å beholde ranken. Negative er at det ikke blir spesiellt med Epic rank ting, "alle" kommer til å ha det etterhvært. En får nye gankere inn i systemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå