Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hei! Jeg holder med på en artikkel om XML DOM til programmer.no, og i den anledning har jeg laget et lite "tankekart" som beskriver hvordan XML DOM fungerer. Jeg har kun Paint på maskinen, så grafikken blir ikke spesielt overbevisende. Det jeg da lurer på er om en snill person hadde giddet å gjøre tankekartet litt finere? Bilde: http://www.hardware.no/nyheter/images/xml%20dom.jpg Endret 28. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ble den finere? den ble jo bare... bare.... grønn.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Om den ble finere er det ikke jeg som skal avgjøre, det er det trådstarter som skal gjøre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Jo, det kommer seg. Pilen fra "Analysator" til "DOM-tre" skal helst være lik som den fra "XML-dokument" til "Analysator". Buepilene skal helst være jevne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Takk skal du ha! Det skrives skript, ikke script. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ikke i følge ordboken Clue - hvor skript faktisk ikke er oppført, mens script derimot er det.. Men i følge Norsk språkråd skal det visst være lov å gjøre som man vil nå til dags. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Finner ikke den rette rundninger i photoshop igjen.. Endret 1. juli 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er definitivt mer praktisk å lage slike ting i et vektor-program, enn i et billedbehandlings-program. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Egentlig ikke.. Kvalitetsmessig - ved skalering spesielt, ved behov for "større" endringer og ikke minst med tanke på muligheter for hva som effektivt kan gjøres, er desverre vektorprogrammer svært overlegne. Hvis man da ikke blander inn kunnskap, eller mangel på sådan, i de to kategoriene. Det meste blir jo enkelt om man kan verktøyet godt.. og tilsvarende vanskelig når man ikke kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå