Gå til innhold

kald katode eller neon lys?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Lian Li PC6099B og jeg skal kjøpe meg enten "kald katode" eller neon lys. Disse skal da være røde.

Det som jeg lurer på er om hva er det som vil gi det beste røde lyset.

En venn av meg sier at jeg burde kjøpe neon lys fordi at "kald katode" vil bli rosa. Men jeg er ikke helt sikker på om dette er sant.. Så jeg vil høre deres erfaringer :yes:

Er også åpen får visse andre ting som ikke er så dyrt og kabinettet mitt blir kraftig opplyst med et rødt lys..

Ting som jeg vurderer og kjøpe...

Kald Katode

Neon Lys

Bubble Light Er litt usikker på om disse er noe bra.. Har ikke hørt om noen som har brukt dem

Meteorlight Har heller ikke hørt noe om disse heller..

LED's kanskje.. hvis alle mine eksempler ikke blir et godt rødt lys av..

Det skal handles på http://www.microplex.no fordi at det litt andre ting som skal handles samtidig

Takk får alle svar;) :thumbup:

Edit Skrive feil :blush:

Endret av modzona123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg handla "røde" ccfl fra Microplex en gang, og de var rosa. Nå har jeg Led Flash eller Meteorlight som de kaller det. Det er det røeste lyset jeg har fått tak i. De har 8 valgfrie program, men har stillt de inn slik at de lyser hele tia.

Se deg også om etter andre webshopper, Microplex er ikke akkurat billigst, bare best kjent. Har spart myye på det :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid å handle der det er billigst og samle opp litt bestillinger sammen med kompiser sånn at vi sparer porto. Siste par mnd har jeg handla hos PCStyling, både casemod og HW. Bestillte et byggesett jeg satte sammen for gamlingen og tok samtidig med nytt kabinett til meg selv, ny disk og ekstra 512ram. Beste av alt er at de ikke tar mer enn 120kr i porto, samma hvor mye du bestiller :D Men det er nå, neste måned er det kanskje noen andre som er billigere..

Ser forresten at de kun tar 59kr for CCFL, det er billig!

Lenke til kommentar
29kr på microplex nå...

joda, 29,- er sikkert billig for de som handler der. men for å få et sett med inverter blir regnestykket slik: 29+29+34=92. Men skal du bare ha et stk med i din bestilling er det jo greitt. Har alltid et par katoder på lur.. Men nå bruker jeg også katoder på pocketbiken og mopeden da :) Neste på lur er ATV'n :D

Lenke til kommentar
man har de GPU kjølere der da??? skal nemlig ha det også...

det tar nok kortere tid for deg i ventetid å sjekke det selv enn om jeg skal finne fram til det for deg.. men ja, de har det. har ikke kjøp det selv, men vet om flere som har den zalman kopper. stille og kjøler bra.

forhandlerstatus? det vil jeg og ha!!!!!!! :D

Lenke til kommentar

ja jeg har tenkt til å gå for zalman sin gpu kjøler i rent kobber.. med vifte...

pcstyling har lite på hjemme sidene sine.. jeg vet at han som jeg kjenner med forhandlerstatus der får store excel dokumenter med produkter og HW..synd at de ikke har det på hjemme sidene sine..

Endret av modzona123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...