MoDzoNa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg har et Lian Li PC6099B og jeg skal kjøpe meg enten "kald katode" eller neon lys. Disse skal da være røde. Det som jeg lurer på er om hva er det som vil gi det beste røde lyset. En venn av meg sier at jeg burde kjøpe neon lys fordi at "kald katode" vil bli rosa. Men jeg er ikke helt sikker på om dette er sant.. Så jeg vil høre deres erfaringer Er også åpen får visse andre ting som ikke er så dyrt og kabinettet mitt blir kraftig opplyst med et rødt lys.. Ting som jeg vurderer og kjøpe... Kald Katode Neon Lys Bubble Light Er litt usikker på om disse er noe bra.. Har ikke hørt om noen som har brukt dem Meteorlight Har heller ikke hørt noe om disse heller.. LED's kanskje.. hvis alle mine eksempler ikke blir et godt rødt lys av.. Det skal handles på http://www.microplex.no fordi at det litt andre ting som skal handles samtidig Takk får alle svar;) Edit Skrive feil Endret 28. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 mellom kald katode og neon lys er det smak og behag. Jeg har alltid hatt en snål dragning mot neon istedefor ccfl. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 det er oransj ccfl som blir rosa Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 okei.. takk skal du ha... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men neonlys utvikler vel mer varme enn kathoder? Correct me if im wrong. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Røde katoder lyser rosa. Står i sticky og. Bubble-light lyser rødt, men ganske svakt. Lenke til kommentar
andreas_glærum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke helt hvor varm neonlys blir, men kathoden min blir ivertfall extremt varm! den ble faktisk så varm at limen til beskyttelsesrøret løsna Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg handla "røde" ccfl fra Microplex en gang, og de var rosa. Nå har jeg Led Flash eller Meteorlight som de kaller det. Det er det røeste lyset jeg har fått tak i. De har 8 valgfrie program, men har stillt de inn slik at de lyser hele tia. Se deg også om etter andre webshopper, Microplex er ikke akkurat billigst, bare best kjent. Har spart myye på det Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Okei.. takk Zetec og til resten av dere... Zetec du har vell ikke noe tips om hvor jeg burde kjøpe da? Editvelkommen til forumet andreas_glærum Endret 28. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 microplex' kalde katoder er ikke så dyre lengre...... btw. de blå og de grønne katodene lyser best. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) microplex' kalde katoder er ikke så dyre lengre......btw. de blå og de grønne katodene lyser best. veit det Edit innlegg 100 Endret 29. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg bruker alltid å handle der det er billigst og samle opp litt bestillinger sammen med kompiser sånn at vi sparer porto. Siste par mnd har jeg handla hos PCStyling, både casemod og HW. Bestillte et byggesett jeg satte sammen for gamlingen og tok samtidig med nytt kabinett til meg selv, ny disk og ekstra 512ram. Beste av alt er at de ikke tar mer enn 120kr i porto, samma hvor mye du bestiller Men det er nå, neste måned er det kanskje noen andre som er billigere.. Ser forresten at de kun tar 59kr for CCFL, det er billig! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jupp: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=421052 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Husk ikkje bland sterke farger som U/V å blå , det funker ikke.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Derfor det finnes brytere så man kan bytte om etter behov.. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 29kr på microplex nå... joda, 29,- er sikkert billig for de som handler der. men for å få et sett med inverter blir regnestykket slik: 29+29+34=92. Men skal du bare ha et stk med i din bestilling er det jo greitt. Har alltid et par katoder på lur.. Men nå bruker jeg også katoder på pocketbiken og mopeden da Neste på lur er ATV'n Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 okei... men jeg skal neppe kjøpe kald katode... jeg kjenner en som har forhandler status på pcstyling;) hvis jeg skal bestile der får jeg sikker rabater;) ... man har de GPU kjølere der da??? skal nemlig ha det også... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 man har de GPU kjølere der da??? skal nemlig ha det også... det tar nok kortere tid for deg i ventetid å sjekke det selv enn om jeg skal finne fram til det for deg.. men ja, de har det. har ikke kjøp det selv, men vet om flere som har den zalman kopper. stille og kjøler bra. forhandlerstatus? det vil jeg og ha!!!!!!! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) ja jeg har tenkt til å gå for zalman sin gpu kjøler i rent kobber.. med vifte... pcstyling har lite på hjemme sidene sine.. jeg vet at han som jeg kjenner med forhandlerstatus der får store excel dokumenter med produkter og HW..synd at de ikke har det på hjemme sidene sine.. Endret 30. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå