ØysteinI Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Veit ikke helt hva jeg skal si jeg ... for noe ganske så utrolig skjedde istad. Mens jeg satt fredlig å så på TV, ringte en kar fra Telenor ADSL... riktig så hyggelig kar også. Han lurte på hvordan adsl-linja mi var. Det virka som han hadde litt peiling på hva han drev med også ... Sammen gikk vi igjennom en del tester og fant ut av at adsl-linja sett ikke var som den skulle være. Han skulle sende saken over til teknikker'ne for å se om de kunen finne ut hvorfor jeg ikke får den hastigheten jeg skulle ha. Da jeg hørte hvem som ringte, holdt jeg på å ramle av stolen... det var liksom det siste jeg hadde regnet med ! Om dette er pga at jeg har sendt en del sinte mail'er veit jeg ikke, men men ... Det blir en finfin pluss i boka til Telenor Pluss idag ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Pluss i boka? Han forstyrra jo deg når du så på tv jo, Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det er sannsynligvis litt støy på linja di som gjør at du ikke får den hastigheten du skulle ha hatt(trenger ikke være hørbar,,jeg er en slik teknikker han fra Telenor prata om.)Positivt av Telenor at de begynner å ta kundene sine litt mer på alvor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Telenor Mobil har for øvrig ei egen gruppe som ringer ut til kunder som har snakket med kundeservice for å spørre om de var fornøyd med servicen..masse sånne "lite bra, meget bra, veldig bra" spørsmål. Dette har de drevet med i over et år. Denne målingen regnes sammen hver uke og plottes inn i en statistikk fra uke til uke. Henger på storskjerm overalt i KS sine lokaler. Har jobba der selv. Målinga heter OKS (opplevd kundeservice) og brukes i veldig mange telemarketing-firmaer nå for tida. Man setter seg et mål om å f.eks. ligge på 80% OKS konstant, og konsulentene kan dermed følge litt med selv på sitt eget arbeide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå