muggsopp Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 JEg gikk aldri fra filmen, men jeg sovnet og snorket høylydt. Filmen var den kritikerroste Truman Capote. Jeg må bare få si det; den filmen var filmatografisk ekskrement. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det var nesten så jeg stakk på 99% ærlig. Den værste filmen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Aldri gått fra en spillefilm, men gikk fra en dokumentar da jeg var på Amsterdam International Documentary Festival. Den omhandlet borgerkrigen i Sierra Leone, som bla.a viste vanvittig brutale arkivklipp av barn som ble voldtatt av soldater, folk som ble skutt i hodet og avkapping av hender. En ting er å se dette på snuff-sider, men i en gigantisk kinosal med tilsvarende lyd, så ble det hele en kvalmende opplevelse. Det hele starter med en mann som ligger såret på bakken og bort kommer en soldat og skyter han i huet med AK, slik at hele kraniet revner. Folk gisper av sjokk og forsvinner gradvis ut av salen. Ok, fint virkemiddel for å vekke interesse, men når hvert av klippene bare blir verre og verre, så måtte jeg bare ut. Aldri vært så uggen noen gang. Hva heter filmen? Jeg har forsøkt å google i 15min uten hell, dessverre. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, jeg har gått flere ganger. Flere av filmene var (den gang) så dårlige at jeg gikk etter 15 minutter eller noe. Jeg husker ikke titlene på de desverre. Men en jeg husker jeg gikk fra er Hulken. Den var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, men var jævli nærme på Svik. Var med mange andre og ingen av de var med på å stikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har forsøkt å google i 15min uten hell, dessverre. Kan det være denne? Hvilket år var du på festivalen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) har ikke gått nei, men har sovet ett par ganger. syntes det er bedre å sove der, mørkt og behagelige stoler. og det kan jo hende at filmen har tatt seg opp når jeg våkner opp igjen The Ring er en slik film... Endret 16. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Var på besøk i hovedstaden sammen med pappa, for en legesjekk tror jeg det var. Hadde jo ikke skole den dagen, så vi tok en tur på kino. Det eneste som virket interessant var Fomlesen i kattepine. Jeg sier bare at det ikke var den meste spennende filmen jeg har sett. Begge sovnet etter en drøy halvtime - som far, så sønn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg har forsøkt å google i 15min uten hell, dessverre. Kan det være denne? Hvilket år var du på festivalen? Høsten 2006. Nei, det er nok ikke den. Kjenner nok igjen tittelen i det jeg ser den. Pussig at ikke hjemmesida har en oversikt over hvilke filmer som har blitt vist år for år. Endret 17. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det var merkelig. Hvor mange groteske dokumentarer fra Sierre Leone ble det egentlig laget i 2006? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fant den til slutt. The Empire in Africa http://uk.imdb.com/title/tt0495103/ http://www.idfa.nl/industry/Festival/films...6c-0dcf3a649193 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har ikke gått fra kinosalen, men sovnet under bar-scenen i Inglorious Basterds. Den scena ødela hele filmopplevelsen fra en ellers veldig god film. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Aldri gjort det. Går vel bare på filmer som jeg vet kan interessere meg. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gikk under the dark knight. Var igjen 20min tror jeg. Satt midt i salen da en linse vregnte seg i øyet, smertehelvete for å komme seg på do. Og med alt det styret for å komme seg ut av kinoen gadd jeg ikke stresse inn igjen. Stakk for å se den på nytt noen dager senere da Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skulle til å dra under Spiderman3, men ingen av kompisene slo følge. Så jeg satte meg ned igjen og pinte meg gjennom den siste halvtimen.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det har skjedd en gang. Jeg har glemt filmens navn, men husker at det var en animasjonsfilm med en isbjørn. Eller var det en isbjørn? Året var i hvert fall 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå