havfal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Har ikke gjort det, men var en hårsbredd fra å gå under Alexander. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter Eneste grunnen til at jeg ikke dro er fordi jeg er såpass historie interessert at jeg følte at den "måtte" sees... Ble nesten bedt om å forlate lokalet da jeg så Dodgeball, fordi jeg lo så jeg grein i 1 og en halv time. Herremann for en fantastisk arti film, ser den hele tiden btw: Både SW3 og Danser med ulver er jo konge! Endret 6. juli 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble nesten bedt om å forlate lokalet da jeg så Dodgeball, fordi jeg lo så jeg grein i 1 og en halv time. Herremann for en fantastisk arti film, ser den hele tiden ..hva mener du; "nesten bedt" ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nesten, 2 ganger. Fikk ikke lov aa forlate salen da vi saa Fahrenheit 911 (2 timer tortur > fravaer) og Hulken (jeg stakk ikke, men jeg sovnet. Og jeg var ikke trott en gang. Frustrerende daarlig film). Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har aldri gått fra en kinovisning, men jeg har sovnet en gang. Det var når jeg så "Aleksander".. Hadde vel gått lei av Episke Krigsdramaer da Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fucking Åmål.....:thubsdown: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fucking Åmål.....:thubsdown: Det tenkte jeg og forste gang, men jeg har senere innsett at den faktisk er mye finere og dypere enn navnet tilsier. Sot film. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, med foreldrene mine når jeg var 9-10 år. Kan ikke huske navnet på filmen, men det var noen sugne greier. Hele filmen gikk ut på at man så noen tegnede skygger snakket sammen, og alle stemmene var spilt inn av samme person. Filmen hadde faktisk en pause, hvor vi kunne snakke sammen osv. (!) Da gikk vi. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, med foreldrene mine når jeg var 9-10 år. Kan ikke huske navnet på filmen, men det var noen sugne greier. Hele filmen gikk ut på at man så noen tegnede skygger snakket sammen, og alle stemmene var spilt inn av samme person. Filmen hadde faktisk en pause, hvor vi kunne snakke sammen osv. (!) Da gikk vi. Lenke til kommentar
axxls Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 titanic....værste..drittfilmen...burde blitt kasta i sjøen sammens med båten! jeg gikk etter hallveis av filmen -_- Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har aldri gått fra en film før den er ferdig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Har lært av fattern jeg, om filmen er dårlig, SOV! (pappa sov riktignok igjenom mesteparten av ringeness herre og skulle hatt deng for det men uansett edit:det er jo ikke den eneste da:p) Det er sinnsykt digge seter på noen kinoer skjønner dere Endret 9. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ja var noe sånn kortfilm festival i kinoen....kjedelig ja jeg og en kompis gikk og kjøpte brus og kokos boller så kom vi tilbake og spiste oss mett så var det ferdig Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jepp, men kun en gang har jeg forlatt salen. Jeg forlot kinosalen kanskje en halvtime inn i filmen EVITA. ( Ja, det er MANGE år siden ) Rett og slett en møkka film (I mine øyne). Eneste gangen jeg har forlatt en kinosal mens filmen fortsatt gikk. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jeg har ikkje gått fra en kino,men d var en jeg hadde lyst å bare gå. det var alt for norge sovnet nesten,men måte se den, fordi hvis jeg kom opp i norsk eksamen måte jeg fortelle om den.. husket ikke noe serlig av den når jeg gikk ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva er svenskebåten? Baten til Sverige. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis noen vil joine klubben min E-ML (Elite-Movieleavers), send PM. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg holdt på å gå ut når jeg så Alexander. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Holdt på å gå eller lukke øynene når jeg så "Der Untergang" Det var sinsykt kvalm, men anbefaler å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå