Gå til innhold

Har du noengang gått før filmen var ferdig...


maradona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, to ganger, begge med ungdomsskolen. Den første var Pearl Harbor, som jeg hadde tvunget meg igjennom en gang før, som ifølge læreren var den mest dekkende krigsfilmen noensinne laget. Jeg gikk til kinoen for å få oppmøte, deretter forlot jeg salen.

 

Den andre gangen var når vi hadde blitt ferdig med pensum før skoleåret var slutt. Da skulle vi få en 'belønning', altså en skolebetalt kinotur. Forslagene strømmet til, og majoriteten av stemmene falt på, hold dere fast, Bring It On. Gjorde det samme som ovenfor.

Lenke til kommentar

Charlie's Angels gikk jeg ut fra på kino.

Men det var mest fordi jeg var så flau over at jeg faktisk bestilte billetter og gikk inn. Akkurat det er jeg enda flau over. Skjønner ikke hva som gikk av meg.. Jager meg i marerittene mine til den dag i dag.

Filmen var grusom, grusom, grusom. Jeg orket ikke mer. :(

 

Men sånn ellers er jeg ganske i mot å ikke se en film ferdig. Misforstå meg riktig!

 

S,

Lenke til kommentar
Ja, to ganger, begge med ungdomsskolen. Den første var Pearl Harbor, som jeg hadde tvunget meg igjennom en gang før, som ifølge læreren var den mest dekkende krigsfilmen noensinne laget. Jeg gikk til kinoen for å få oppmøte, deretter forlot jeg salen.

 

Den andre gangen var når vi hadde blitt ferdig med pensum før skoleåret var slutt. Da skulle vi få en 'belønning', altså en skolebetalt kinotur. Forslagene strømmet til, og majoriteten av stemmene falt på, hold dere fast, Bring It On. Gjorde det samme som ovenfor.

hahahahahaha :D

Lenke til kommentar

The Blair Witch Project fordi kinoen hadde en skrekkfilm festival og det var den eneste interessante filmen som gikk den dagen. Jeg og alle mine venner hadde nettopp sett den og orket det ikke engang til.

Ellers har jeg gått ut fra kinoen fordi jeg var for redd; Jurassic Park og Mio min Mio.

Lenke til kommentar

Har aldri gått fra kinosalen før (lillebror og mamma gikk en gang da han ble redd under "Mummitrollet og kometen"), men har vært 2 sekunder fra å gjøre det under diverse filmer på skolen ("Vildanden", "A tale og two cities", "Gothica", film fra klassetur (30 min fra en båttur der en guide sitter og forteller om engelske slott og broer på engelsk), og flere jeg ikke husker tittelen på). Alle gangene på skolen har jeg blitt stoppet av den samme sure lærer(innen) som truer med parade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hadde jeg ikke dratt dit sammen med noen kamerater, hadde jeg forlatt salen under Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith. For noe møkk.

Lenke til kommentar

Jeg går ikke under kinofilmvisning. Det har jeg aldri gjort og det skal jeg aldri gjøre. Hvis filmen er kjedelig, finner jeg på noe annet gøy i kinosalen. Det er mye gøy å gjøre i kinosaler.

 

(Helst noe så enkelt som å tenke. Helst på noe helt annet enn filmen.)

 

Edit: Jeg tenkte aldri på å gå, men den aller kjedeligste filmen jeg har sett på kino må være Pirates of the Caribbean på førpremiere. Aner ikke hvorfor, men jeg husker den som en uhorvelig langtrukken film.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Ble en gang lurt med på Sandra Bullock film, miss undercover ellerno. Da gikk jeg.

 

Vurderte det også under Titanic. Men angrer ikke på at jeg ble siden det var hysterisk morsomt når han som hoppet traff propellen, ja jeg vet jeg har svart humor. Jeg hadde tross alt kjedet vette av meg i over 2 timer da, så skulle ikke så mye til før jeg lo.

Lenke til kommentar
Vanilla Sky. Huff og huff for en klisje av en film, den var ekkel. Fattet ingenting av storyen; Mann som gikk rundt med maske, hallusinasjoner og et trekant drama. Jeg gikk akkurat før han kom til skyskraperen. Gadd ikke se mer av den filmen nei :mad:

Vanilla Sky er jo rimlig meningsløs om du ikke får med deg slutten da.

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra "Fredrikson's Fabrikk: The Movie (ellerno'), siden jeg var utrolig tørst, og filmen ikke akkurat var vilt morsom.

 

Jeg gikk fra en film med Peter Sellers, tror en het Dr.Strangelove. Ikke så morsomt for en gutt på 10 år, eller hva jeg var den gang :)

 

Jeg gikk fra Constantine, digga filmen, men de jævla busstidene gjorde at jeg måtte gå 5 min før slutt. Samme opplegget med "Meet the Fockers."

Og hadde jeg blitt med på Ocean's 12, hadde det samme skjedd.

 

Og siste; Den sjette dagen, med Arnold. Var litt liten da, og pappa lurte på om vi skulle stikke, siden det var en mann som drev å kastet opp blod eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...