Tiller- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Raidmax GAMING CASE - Samurai hjelp meg takk Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg finner dette ingen steder, sry men det er jo mange andre fete kabinetter ute.. Noen spesiell grunn til at du ville ha dette kabinettet eller var det bare kjærlighet ved første blikk? Kan anbefale bZerk, Chieftec eller Logisys. Har du masse penger å sløse vil jeg anbefale Lian Li, og hvis du har masse penger og vil bruke det til noe fornuftig alienware. På microplex.no har de raidmax cobra og scorpio, noe som ligner, men som selvfølgelig ikke er helt likt. Buffaloboy Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå ville jeg ikke gått så langt som å si det er sløs å kjøpe et Lian Li kabinett da. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Cooler Master Stacker er et godt kabinett til en rimelig pris! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Vil heller si det er sløs å kjøpe Raidmax. Chieftec Dragon midi- eller big-tower er veldig gode kabinetter. Endret 28. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Dette burde du vurdere. Ser bra ut, god kvalitet, god luft gjennomstrøming og lian li. Dessuten er det ganske stille. Endret 28. juni 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ingen svarer på spørsmålet hans da.. Uansett finner jeg ingen nettbutikker i Norge ifølge prisguiden på HW: https://prisguiden.no/kabinett/raid...info/25847.html Eneste jeg fant på "Samurai" var Sunbeam sitt på Microplex! =S Uansett må du nok ut å google, og sannsynligvis havner du nok på en utenlandsk butikk.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Mener jeg har sett dette kabinettet på en norsk webshop en gang, men jeg husker ikke hvilken. Sikkert ikke inne hos noen nå lenger da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Om trådstarter er desperat er det bare å begynne å leite: https://prisguiden.no/shop_list_all.php Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tips: Det kan ha skiftet navn. Det er lite sannsynlig, men det er en liten mulighet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Virker da ikke sånn: http://raidmax.com/product.php?pid=1 Uansett kan det hende en eller annen webshop har re-modda kabinettet og brukt et annet navn! Lite sannsynlig da, men men.. Lenke til kommentar
Tiller- Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 ok takk for all hjelpen men jeg må nesten ha det kabinette Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Raidmax samurai kabinetter er jo å finne på www.psdata.no Jeg og min bror skal også ha det kabinettet.. Råfet utseende og glimrende kjøling hvist nok, men veldig tungt da Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg finner dette ingen steder, sry men det er jo mange andre fete kabinetter ute.. Noen spesiell grunn til at du ville ha dette kabinettet eller var det bare kjærlighet ved første blikk? Kan anbefale bZerk, Chieftec eller Logisys. Har du masse penger å sløse vil jeg anbefale Lian Li, og hvis du har masse penger og vil bruke det til noe fornuftig alienware. På microplex.no har de raidmax cobra og scorpio, noe som ligner, men som selvfølgelig ikke er helt likt. Buffaloboy 4419919[/snapback] Ville vel sagt at det er stikk motsatt. Alienware er overpriset til oppunder taket, mens Lian Li virkelig er kvalitet. bZerk ville jeg ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er alienware så dyrt da? Ikke i følge valutakursen på dagbladet Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=6000&mlevel=060300 og scroll ned til Raidmax Koster 1175 kr. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal også bestille det kabinettet.. Det er ikke dyrt med 1175kr for det syntes jeg. Kjøleløsningen fikk 10 av 10 poeng og det følger jo med en 450 w psu (som er nok til SLI?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå