Arnt555 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) For to dager siden ble plutselig bildet i media player ekstremt dårlig. Det skjedde da jeg åpnet en .wmv film. Jeg har ikke peilig på hvorfor bildet plutselig ble så dårlig, så jeg prøvde å åpne den i Videolan avspilleren. Der var bildet like ille. Problemet gjelder alt annet en quicktime filmer Hva skaljeg gjøre? Jeg har allerede installert WMP på nytt, men det virket ikke. Takk for svar.. (PS. Her er et bilde som viser ca hvor dårlig bildet ble) Endret 28. juni 2005 av bobjan Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 eh.. det var nVidia driverne (77.72) da jeg installerte noen eldre drivere ble bildet helt fint igen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Windows media player ødelagt? Ja, WMP havna i bilkrasj på E6 nært Sydmyrskrysset klokka 22:30 i gårnatt. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 vet ikke hva som har skjedd, men svarer for å få den høyere opp slik at du kan få hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå