bureaucrator Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ville bare gjøre oppmerksom på at de første testene av Antecs Sonata II og P180 har dukket opp i dag: Antec Sonata II og P180 Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Håper HW tester p180 snart!!!!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Synes p180 er så utrolig nice, eneste kravet det må oppfylle for at jeg skal kjøpe det er at det har plass til dual radiator. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Temmelig sikker på at P180 blir mitt neste kabinett. Kunne ønske det kom i svart men.. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tenkte akkuratt det samme.... men men.. Håper HW kommer med en test.... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 P180 kommer faktisk i svart også. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 da blir det svart p180 på meg Har du link til det svarte?? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det har ikke kommet ennå, så vidt jeg vet, men her er noen bilder. Endret 3. juli 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
Klinkekulen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det kabinettet er fett! Noen som vet om det er noen som har det på lager? I sølv riktignok! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 det var fint i sort ja, i sølv så det ut som et kjøleskap eller noe sånt. eneste det mangler er ett sidevindu, men ikke noe en dremel ikke kan fikse Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 tenkte akkuratt på det... Men med tanke på alle de leverandørene som produserer kabinetter, leverer også sidedør... så det kommer nok, får en håpe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Om jeg skulle valgt kabinett nå, hadde det faktisk falt på P180! Var i Oslo igår, og de hadde det ikke inne i utstillinga på verken 3dfxcool.no eller digitalimpuls.no.. =/ Digger det stilrene, og det er tydligvis kvalitet i kassa! Ville gått for det svarte.. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som vet når det kommer? altså til de "store" butikkene, komplett, mpx, netshop..... ? Det var i denne måneden sant? Håper de får ut no sidedør med vindu etc.... Hadde vært sinnsykt fett hvis de hadde laget ei dør til den delen der "oppe" hvor hk er.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Blir isåfall spennende å se åssen den sidedøra ser ut, for om de ødelegger den rene stilen drar jeg meg serriøst baklengs inni fuglekassa! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34190 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå