Catod Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Har et Gainward GeForce 4 MX 440 skjermkort. Bruker driverne 29.80 som er signet med Windows XP. Har testet alt i dxdiag og alt funker der. Da jeg hadde installert GTA3 og kom inn kunne jeg ikke se noe av teksten. Leste i read-filen til spillet og der kunne jeg hente en Windows XP patch som skulle få det til å funke. Det stemte og og jeg satt meg ned å spille. Men akkurat da jeg hadde begynt, startet maskinen på nytt eller så fryste spillet. Hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Last ned siste patch til GTA3 - 1.1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 OFF TOPIC Du D@T@ M@N hvorfor har du sånn "skremt" ansikt på In-Win kabinettet ditt? Det er jo et bra kabinett. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 18:49, Catod skrev:Har et Gainward GeForce 4 MX 440 skjermkort. Bruker driverne 29.80 som er signet med Windows XP. Har testet alt i dxdiag og alt funker der. Da jeg hadde installert GTA3 og kom inn kunne jeg ikke se noe av teksten. Leste i read-filen til spillet og der kunne jeg hente en Windows XP patch som skulle få det til å funke. Det stemte og og jeg satt meg ned å spille. Men akkurat da jeg hadde begynt, startet maskinen på nytt eller så fryste spillet.Hva kan jeg gjøre?? Du må laste ned en patch til Windows XP for å få dette til å fungere. Men du må laste ned engelsk versjon hvis du har engelsk Xp-versjon, og selvfølgelig norsk hvis du kjører norsk XP-versjon: *** Engelsk Versjon *** Norsk Versjon Værsogod! :smile: _________________ - mOdEtWo - [ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-07-26 11:18 ] Lenke til kommentar
Catod Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Har prøvd XP patch og GTA3 patch og kan fremdeles ikke spille. Når jeg starter spillet restarter maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå