Gå til innhold

Grand Theft Auto 3 i XP?

Catod

Anbefalte innlegg

Har et Gainward GeForce 4 MX 440 skjermkort. Bruker driverne 29.80 som er signet med Windows XP. Har testet alt i dxdiag og alt funker der. Da jeg hadde installert GTA3 og kom inn kunne jeg ikke se noe av teksten. Leste i read-filen til spillet og der kunne jeg hente en Windows XP patch som skulle få det til å funke. Det stemte og og jeg satt meg ned å spille. Men akkurat da jeg hadde begynt, startet maskinen på nytt eller så fryste spillet.

Hva kan jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-25 18:49, Catod skrev:

Har et Gainward GeForce 4 MX 440 skjermkort. Bruker driverne 29.80 som er signet med Windows XP. Har testet alt i dxdiag og alt funker der. Da jeg hadde installert GTA3 og kom inn kunne jeg ikke se noe av teksten. Leste i read-filen til spillet og der kunne jeg hente en Windows XP patch som skulle få det til å funke. Det stemte og og jeg satt meg ned å spille. Men akkurat da jeg hadde begynt, startet maskinen på nytt eller så fryste spillet.

Hva kan jeg gjøre??

Du må laste ned en patch til Windows XP for å få dette til å fungere. Men du må laste ned engelsk versjon hvis du har engelsk Xp-versjon, og selvfølgelig norsk hvis du kjører norsk XP-versjon:

*** Engelsk Versjon

*** Norsk Versjon

Værsogod! :smile:

- mOdEtWo -

[ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-07-26 11:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...