Pysj Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Storebror fra Motorola Det har lenge svirret rykter om at Motorola har lekt med tanken på å lansere en BlackBerry-enhet. Ryktene er nå bekreftet, og vi introduserer herved det amerikanske selskapets siste blad på slektstreet: Franklin, eller RazrBerry om du vil. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det er en av de styggeste mobilene jeg noen gang har sett... Bringer skam på Razr serien, synes jeg. Det virker også litt knotete med knappene, de ser veldig små ut. Endret 28. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bringer skam på Razr serien, synes jeg. Enig der. Ikke den fineste telefonen, men tynn er den jo. Lenke til kommentar
robot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg syns den ser litt fin ut. Kjempekult med alle de kule spefilikasjonene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det som blir enda litt mer spennende er vel hvilken batterilevetid denne enheten vil klare å levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg