toennes Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har skrudd gamle pc'er i årevis, så jeg kjenner følelsen :-) Er det noen reaksjon fra AGP kortet i det hele tatt? (BIOS bilde?) Lenke til kommentar
toennes Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det jeg ville prøvd nå (jeg er sta som f*** når det gjelder HW) er: Ta det nye kortet ut av pc'en Start Windows som normal, og fjern alle programmer/drivere til det nye kortet. Deaktiver det gamle skjermkortet i Windows (avinstaller via Device Manager) Lagre og lukk Slå av maskinen Sett inn det nye kortet og dobbeltsjekk instillingene i BIOS ved første boot Start Windows igjen.... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Kom på noe... istedet for å se etter deaktiverig av integrert grafikk i bios, se om du finner ut om AGP er aktivert... Uansett, er du sikker på at ikke Geforce 3 kortet er dødt? Test det i en annen maskin hvis du har mulighet Endret 28. juni 2005 av cyberpet Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Får nesten prøve det litt senere. Nå har jeg tatt min standard pc inn hit, og jeg sitter nå å skriver på en 36 tommers Sony Widescreen Hehe, det føles helt utrolig - selvom jeg ikke får mer en 60Hertz og skjermen er på 100hertz ? Det finner jeg nok ut av. Kvaliteten på filmer er kjempe bra, spilte bf2 demo istad. Fy fan det var en syk opplevelse t.o.m på LOW i settings.. alt virket mye bedre. Et problem til, Når jeg skal kjøre battlefield 2 booter den tilbake til desktop etter "battlefield 2" logoen har stått der og et sekund med svart skjerm. Det skjer ikke hvis jeg bruker vanlig pc skjerm... jhj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå