Black Star Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hyrlen da, nå forvirrer du Øivind Dahle og får han til å tro at han er på babetråden igjen :!: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før. word Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før. Mmmh, regelen om tre ord i topic er helt unødvendig. Man klarer da å lage fjortisoverskrifter på tre ord eller mer. "OMG, STÅTISS!! LOL!!"........osv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Eneste jeg synes kan være litt irriterende er folk som påpeker at de har rapportert en tråd. Bedre å rapportere i stillhet. Når noen (skal ikke nevne navn) kun svarer med *rapportert* i en tråd, blir det å anse som spam i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Eneste jeg synes kan være litt irriterende er folk som påpeker at de har rapportert en tråd. Bedre å rapportere i stillhet. Når noen (skal ikke nevne navn) kun svarer med *rapportert* i en tråd, blir det å anse som spam i mine øyne. Enig der, men på en annen måte kan en notis om at tråden har blitt rapportert inspirere trådstarter til å forbedre emnefelt e.l. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mulig det, men synes heller at moderator kan ta dette med den "skyldige" etter at tråden har blitt rapportert. Ofte går også tråden langt off-topic etter at noen har skrevet "rapportert". Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes det er alt for mye off topic i forumet... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Og mye spam, eks: innlegg med kun en smiley. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Og folk som ikke vet hva hva edit knappen er for noe. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Kremt! Jeg er sikkert den som redigerer innleggene mine mest her. Har et vrient tastatur som ikke alltid registrerer tastetrykkene. Og det er det edit-knappen skal brukes til. Rette opp på feil... Edit: For bruke edit til å legge dette til da! edit knappen Orddelingsfeil er det verste jeg ser! Fru Edit Knappen? Endret 1. juli 2005 av anth Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Kremt! Jeg er sikkert den som redigerer innleggene mine mest her. Har et vrient tastatur som ikke alltid registrerer tastetrykkene. Og det er det edit-knappen skal brukes til. Rette opp på feil... Edit: For burke edit til å legge dette til da! edit knappen Orddelingsfeil er det verste jeg ser! Fru Edit Knappen? Så det er editknappen da? EDIT: ikke svar på det. Driter ganske mye i ting som jeg synes er riktig. Alle andre skriver jo sånn. Jeg er verken norsk lærer(ha) eller rar fyr som klikker av ord feil(ha). Endret 1. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Edit-knappen, ettersom det er både engelsk og norsk. På mitt eget forum har jeg tatt bryet med å oversette knappene, slik at det står 'rediger'. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før. Helt enig soso, slik forumet er nå så er det unaturlig strengt, hvertfall i off topic. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Helt enig soso, slik forumet er nå så er det unaturlig strengt, hvertfall i off topic. syns det er helt passe jeg, kunne faktisk til og med vært enda strengere. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg syns forumet er akkurat slik det var da jeg registrerte meg i 2003. Hyggelig, passelig med regler og for det meste greie brukere. Noen troll, "fjortiser" og så videre har vi jo, men de forsvinner eller forbedrer seg jo ganske fort? Ja, jeg syns miljøet bl.a. her har forandret seg, men det er jo fordi nye brukere kommer til og noen av de "gode gamle" forsvinner. Tilpasningsevne må den ha som vil overleve Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HAHAHAHAHHhHAAAHAahAhaHa Fru Edit Knappen Jeg ler meg ihjel. Takk anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå