Gå til innhold

Min konklusjon om forumet, kom gjerne med flere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste problemet med forumet er at det er en overflod av prepubertale drittunger.

Selv syns jeg at "drittungene" på dette forumet er stort sett voksne drittunger i motsetning til en del andre data og sikkerhetsrelaterte fora jeg henger på. Vi er ikke akkurat plaget med "Plz help me how do I hack Hotmail" og endeløs krangling

her.

Det jeg prøver å si er at dette forumet holder en veldig høy standard, mye takket være et godt regelverk som fungerer og gode moderatorer.

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg :) Liker forumet veldig godt. Vil også si at moderatorene gjør en fin fin jobb her. Ryddigere forum skal du leite lenge etter! (Ikke noe bilde eller noe sprettene bilder i signatur og avatar)

 

Har også lært sinnsykt mye her! Så har jeg utviklet norsk kunnskapene mine en god del. Iallefall bokmål. Skal faktisk bytte fra nynorsk til bokmål når jeg skal begynne på videregåene til høsten.

Men nå er jo dette et hardware forum, så gode norsk kunnskaper kommer jeg jo ikke så veldig langt med. Det er derfor jeg har lært en god del av forumbrukere og artikkler.

 

Og spill, aldri. :p

Har helt slutta å spille. Men jeg må nok begynne å spille litt deltid snart. Kan bli litt kjedelig til tider her.

 

Har også lært meg HTML og CSS i denne tiden jeg har vært på forumet. Dette begynnte jeg først og fremst med siden kamerater dreiv på med det. Men ved hjelp av forumet har jeg lært masse mer + at jeg har fått veldig konstruktiv og god kritikk på bloggen min (Som skjeldent blir oppdatret nå). Har slutta litt nå liksom. Planen var egentlig å lære meg PHP i ferien, men det er jo ferie... :w00t:

 

 

Til slutt vil jeg bare takke alle :D (Spessielt LenniZ, for norskskole)

Endret av BaX
Lenke til kommentar
Interessant det du skriver.. Men det verste jeg vet er disse OT-folka som ikke holder til andre steder enn i forumer som ikke har noe med HW og gjøre! Grrrr..

Hmm, jeg er omtrent bare i off-topic nå. Men, har 3500 on-topic-innlegg, så føler jeg har bidratt med noe.

 

Hva plager deg med brukere som er her på grunn av Off-topic?

Lenke til kommentar
Forumet er stappfullt av dem, også representert i denne tråden. Til tider kan det være irriterende å få inkompetente svar fra en 12-åring når man helst ønsker å stille spørsmålet til voksne folk...

jepp, men det blir feil å ta alle under samme kam. det er overaskende mange tenoringer her, som sitter inne med mer viten om "spesielle" ting enn det jeg gjorde da jeg var 15.

 

@ det om for strenge moderatorer: jeg er uenig i at de er for strenge. jeg vil heller at de skal bli enda strengere, og lage enda flere "tullete" regler for å holde litt styr her inne.

Lenke til kommentar
Rart en føler seg "gammel" på forumet selv om man bare er 19 år... :hmm:

Det ligger noe i det ja.

 

Liker forumet jeg, selv om det sannsynligvis knuser min ikke tilstedeværende sosiale omgang. 'Søppel', spesielt SO var mye koseligere for et års tid siden, rart det.

Men ellers synes jeg ikke det er så altfor mange som bare fyrer løs med svada-svar.

De fleste emner inneholder jo stort sett fornuftige poster, men unntak av p&r-delen. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg begynner og ta igjen CounterStrike-postene mine med OT poster nå.. men det er mye på OT baren som en kan snakke om, og skal en følge med på alle de forskjellige "underforum" av Hardware.no, så har man ikke mange nok timer i døgnet for det. Og man kan ikke si det at andre "skal" poste på HW forumene, men OT er en del av det, så de poster like mye der, som at du poster om skjermkort og ram osv osv..

 

Ikke ment for å treffe noen :)

Lenke til kommentar
Neida haddis! :) Hater ingen, bare synes ikkeHWere som ikke interesserer seg for HW kan dra til et annet forum å forsøple! Tenker mest på OT-spammere.. Peker ikke ut noen!

"Jeg hater alle HW'erne som kommer til OT og spammer dritt"

 

 

Hvis du ikke liker OT-delen, hold deg på HW-delen da. Er det så vanskelig å skjønne at det er _ganske_ mye forskjellig innenfor HW-nettverket?

Lenke til kommentar
Neida haddis! :) Hater ingen, bare synes ikkeHWere som ikke interesserer seg for HW kan dra til et annet forum å forsøple! Tenker mest på OT-spammere.. Peker ikke ut noen!

Men så har du de som hang "utenfor" OT før men intressene dabba ganske mye ned for HW.

Så jeg for eksempel er lei HW(ikke forumet) for en stund.

Så jeg henger mesteparten i OT. Men er avogtil noen ganger utenfor OT.

Ser Hylo er her, ikke ta opp det balltreet!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Neida haddis! :) Hater ingen, bare synes ikkeHWere som ikke interesserer seg for HW kan dra til et annet forum å forsøple! Tenker mest på OT-spammere.. Peker ikke ut noen!

Akam.no

Amotor.no

Amobil.no

Bruktmarked.no

Gamer.no

Hardware.no

Hw.no

Overklokking.no

Prisguide.no

Programmer.no

Tull.no

 

Dette er tross alt et ganske bredt forum, hvis du ikke liker det så syns jeg DU kan finne deg et mer rent hardware forum. Så slipper du oss ikkeHWere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...