Gå til innhold

Min konklusjon om forumet, kom gjerne med flere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før.

Mmmh, regelen om tre ord i topic er helt unødvendig. Man klarer da å lage fjortisoverskrifter på tre ord eller mer.

 

"OMG, STÅTISS!! LOL!!"........osv. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Eneste jeg synes kan være litt irriterende er folk som påpeker at de har rapportert en tråd. Bedre å rapportere i stillhet. Når noen (skal ikke nevne navn) kun svarer med *rapportert* i en tråd, blir det å anse som spam i mine øyne.

Enig der, men på en annen måte kan en notis om at tråden har blitt rapportert inspirere trådstarter til å forbedre emnefelt e.l.

Lenke til kommentar

Kremt! Jeg er sikkert den som redigerer innleggene mine mest her. Har et vrient tastatur som ikke alltid registrerer tastetrykkene. Og det er det edit-knappen skal brukes til. Rette opp på feil...

 

Edit: For bruke edit til å legge dette til da!

 

edit knappen

 

Orddelingsfeil er det verste jeg ser!

Fru Edit Knappen?

Endret av anth
Lenke til kommentar
Kremt! Jeg er sikkert den som redigerer innleggene mine mest her. Har et vrient tastatur som ikke alltid registrerer tastetrykkene. Og det er det edit-knappen skal brukes til. Rette opp på feil...

 

Edit: For burke edit til å legge dette til da!

 

edit knappen

 

Orddelingsfeil er det verste jeg ser!

Fru Edit Knappen?

Så det er editknappen da?

EDIT: ikke svar på det. Driter ganske mye i ting som jeg synes er riktig. Alle andre skriver jo sånn. Jeg er verken norsk lærer(ha) eller rar fyr som klikker av ord feil(ha).

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Og er ikke enig ang det med moderatorene; jeg mener at de prøver litt for hardt å lage et helt "feil"-fritt forum, ved å sette en del litt tullete regler. Synes det var bedre før.

Helt enig soso, slik forumet er nå så er det unaturlig strengt, hvertfall i off topic.

Lenke til kommentar

Jeg syns forumet er akkurat slik det var da jeg registrerte meg i 2003.

Hyggelig, passelig med regler og for det meste greie brukere.

 

Noen troll, "fjortiser" og så videre har vi jo, men de forsvinner eller forbedrer seg jo ganske fort?

 

Ja, jeg syns miljøet bl.a. her har forandret seg, men det er jo fordi nye brukere kommer til og noen av de "gode gamle" forsvinner.

 

Tilpasningsevne må den ha som vil overleve :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...