m0rphX Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Okei, har et veldig irriterende problem her. Når jeg trykker på "radio"-knappen og får opp hovedradio-menyen, går alt fint og jeg kan bruke alle kommandoene uten problemer. MEN, hvis jeg høyreklikker på "Spotted" så detter jeg rett ut i windows. Altså spillet lukker seg helt, uten noen feilmeldinger, ingenting. Forøvrig bare i fullversjonen jeg har dette problemet. I demo'n funkerte det helt fint! Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke høyre klikk på spotted! der har du et godt forslag! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Man må jo nesten høyreklikke når man bruker Spotted kommandoen. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) må vel egentlig ikke det! hvis du venstre klikker kommer riktig kommando automatisk! Endret 28. juni 2005 av Rofle01 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja men kva er det som er spotted? Uansett snålt problem. Har ingen anelsen kvifor det er slik og korleis du fikser det. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har samme problemet jeg. Det samme skjer også om jeg forsøker å joine et fireteam. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja det er mange sånne bugs som bare er på noen PCer ingen forbindelser eller noe sånt de bare er noen steder. litt mærkelig, tror BF2 ble gitt ut litt for tidligt. burde brukt mere tid for å fjærne bugs og sånt! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Slik har det alltid vore med Battlefield serien. Battlefield ietnam var fullspekka med bugs. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er som noen har sagt før! spillet er ferdig når 4-5 patcher har kommet ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå