øyst1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg leter etter rolig melodisk musikk. Eksempler: david gray - the other side aqualung - strange and beautiful toad the wet sprocket - walk on the ocean takker for alle svar! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Chicane - Behind The Sun DJ Cam - Mad Blunted Jazz Opeth - Damnation Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Opeth - Damnation (albumet) Vakkert, rett og slett. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Opeth - Damnation (albumet) Vakkert, rett og slett. Indeed. -Jar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Opeth - Damnation (albumet) Vakkert, rett og slett. Japp Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Air har mye bra i denne kategorien. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 støtter Opeth - Damnation nevner også; pink floyd - shine on you crazy diamond dire straits - brothers in arms a-ha - hunting high and low damien rice - amie jeff buckley - halleluja keane - hele hopes & fears-albumet madrugada - majesty moody blues - nights in white satin national bank - tolerate R.e.m - everybody hurts Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ephemera Jaga Jazzist Pain of Salvation Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Opeth - Damnation (albumet) Vakkert, rett og slett. Japp Jau, jepp og ja. Lenke til kommentar
padda Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Anbefaler albumene: Jeff Buckley - Grace Damien Rice - O Er et par ikke fullt så rolige sanger på dem, meni den type musikk syns jeg begge de albumene er helt fantastiske. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) takk for svar. Har vel 99% av alle album/sanger som er nevnt her til nå. Sangene jeg leter etter trenger ikke nødvendigvis å være rolige. Sanger som "Jim Stärk - morning song" og "Remy Zero - save me" er også gode eksempler på slike sanger jeg leter etter. Endret 29. juni 2005 av øyst1 Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg kan vel nevne: Ane brun - "A temporary dive" og "Spending time with Morgan" Anathema - "A fine day to exit" Seigmen - "Radiowaves" Sternklang - "Neolounge" Calexico - "Feast of Wire" Four Tet - "Pause" Gotan Project - "La Revancha del Tango" et lite utvalg av det jeg liker å slappe av til Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Alt av Red House Painters og Sun Kil Moon, to band med samme vokalist: Mark Kozelek. Deilig musikk. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Camel er er et fint band. Nydelig musikk. Kjøp Mirage, The Snow Goose, Camel og Harbor of Tears. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Anathema - "A fine day to exit" Sjekk for all del også ut "A natural disaster" fra Anathema. Kan forøvrig også anbefale: Porcupine Tree Anekdoten - Gravity Dredg Pineapple Thief Blackfield Radiohead Aeon Spoke Shamrain Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Om du plukker litt fra en og annen CD: Anne Grete Preus Suzanne Vega Joni Mitchell Joan Armatrading Burce Springsteen (særlig "Ghost of Tom Joad") Bryan Adams unplugged (herlig livealbum med god stemning) Massive Attack Boards of Canada Tangerine Dream Mike Oldfield SEAL o.s.v. - masse gode rolige låter som de har laget gjennom årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå