Yonaz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei. Osen får jeg kopiert bilden fra min k500i over til pcen via usb kablen? Konge vis derre svarer:D Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som veit om det er mulig? Lenke til kommentar
robot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du har nok postet denne tråden i feil kategori. og ikke bumb tråden med en gang for da stenges den helt sikkert. Jeg bruker ikke usb-kabel når jeg fører over bilder, så jeg kan ikke svare deg på det. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tror det kommer an på hvilken kabel du har. Tror enkelte kabler ikke kan sende bilde fra telefon til pc, bare andre veien. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Tror det kommer an på hvilken kabel du har. Tror enkelte kabler ikke kan sende bilde fra telefon til pc, bare andre veien. ok , jeg har en usb kabel som jeg kjøpte for 300 kr på tele butiken , veit du om den funker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå