zero-zane Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hei ja, som du ser så sitter jeg med en 2200+ amd xp, det jeg lurer på da er hva bør jeg gjøre som den beste løsning, jeg vil ha fart på ting her noen med peiling som kan si meg veldig enkelt og greit hva jeg bør gjøre, eventuelt hva jeg bør kjøpe av vifter etc, eller om jeg enkelt og greit bare kan klokke den? takk for all hjelp Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kan jo prøve å klokke den litt? hvis ikke tempen blir for høy så får du nok klokka den litt.. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hvordan vifte sitter på cpu og slik?kabinett osv...gå inn i bios sett multipier opp litt og fsb noen hakk...gradvis litt og litt og hold øye me cpu temp.. kanskje..hvis det var no slik du mente... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hvis du først senker mp så finner du fort ut når ram'en stopper, da kan du prøve å stille mp opp. husk en viktig ting _agp/pci_ lock!! hvis ikke kan du regne med at skjermkort/hdd tar kvelden ved høy fsb. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 fikk min xp2000+ opp til 2ghz, så det vil nok du greie med din Lenke til kommentar
zero-zane Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 hehe, noen som vil forklare en utrolig grønn fyr hva han skal gjøre? takk igjen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) du kan finne ut mye av å bare søke, overklokking.no har også laget en guid, se om du finner den. Edit; http://overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html Endret 29. juni 2005 av Sink Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg og har en XP2200+, og en gang for noe siden fant jeg en guide på hvordan man kunne gjøre "noe" på prosessoren/hovedkortet slik at man kunne stille opp fsb osv, men jeg er ikke kar om å huske adressen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå