Wyldelife Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Gleder meg noe enormt til dette spillet! Kommer det til Xbox, PC og PS2? Isåfall så kjøper jeg det til Xbox, lage film mens du sitter i sofaen. Jeg vet hvilken film jeg skal lage "MacGyver: The Movie" og ihvert tiår skal jeg lage MacGyver i verdensrommet osv. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kommer det til Xbox, PC og PS2? Til høyre i artikkelen ser du en liste over relaterte produkter. Der finner du blant annet link til produktinfo for PC-, PS2-, GameCube- og Xbox-versjonene. Med andre ord lanseres spillet på de plattformene. Men som det står i slutten av artikkelen: "The Movies har for øyeblikket ikke fått en fastsatt lanseringsdato, men planen skal være å få i alle fall PC-versjonen ut før jul." Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tusen Takk, og som sagt, gleder meg til spillet! Håper bare ikke Peter & Co hyper det så mye, at man blir skuffa Don't belive the hype, "homies" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg