Rex_Rodney Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når jeg starter spiller "Americas Army" går vifta rett opp på topp hastighet og blir der til jeg slår av spillet, har hatt det spillet en god stund, og det skjedde ikke før? Hvorfor er det bare på det spillet det skjer, vifta roer seg helt ned med en gang jeg slår av spillet. . Noen som vet noe? ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det blir vel varmt da.. kan hende det er mye støv og dritt på kjøleribba som gjør at den ikke kjøler så godt Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 ja kan jo sjekke det . .men merkelig at det kun skjer på det ene spillet . . !? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Siden du poster her regner jeg mad at det er cpu viften som øker. Det kan jo rett og slett være at akkurat det spillet er mer cpu krevende enn de andre du har. Prøv som du har blitt rådet, og sjekk for støv. Ellers høres det jo ut som et velfungernde system, viten jobber hardt når cpu jobber hardt, og roer seg når oppgavene blir mindre. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 ja skjønner hva du mener, men har hatt det spillet i over 1 år, og det har ikke vært sånn før . . . .men kan sjekke for støv først . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå