Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hei! Jeg sitter her nå og skriver artikler om programmering, og trenger noe bakgrunnsmusikk. Jeg har i overkant av 1000 sanger på maskinen min, men svært få av disse passer bra som bakgrunnsmusikk, de tar all oppmerksomheten min bort fra arbeidet. Noen som har noen forslag til musikk som passer godt som bakgrunnsmusikk? Uansett sjanger. Helst uten for mye vokal, ettersom jeg har en tendens til å "synge" teksten i hodet mitt. Endret 28. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Isopor sine sanger, bedre chill elektronika skal du se lenge etter. Edit: her er siden du kan laste ned sangene fra http://helkanaur.net/index.php?musikk Endret 28. juni 2005 av kuroger Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skaff deg disse cdene: A night at the playboy mansion - Dimitri from paris After the playboy mansion - Dimitri from paris. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 @kuroger: Nydelig! Det var faktisk utrolig bra, og passet helt perfekt. @Breiker: Skal høre litt på sangene først, så skal vi se hva det blir til. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Opeth: For Absent Friends To Bid You Farewell Credence Epilogue Du kan vel ikke synge med om du ikke kan teksten? -Jar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Du kan vel ikke synge med om du ikke kan teksten? Å joda! Takk for forslagene. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg er ihvertfall ikke i tvil albumene du leter etter er; sigur ros - ( ) sigur ros - von Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Personlig liker jeg veldig godt Secret Garden sine sanger.. Har de 4-5 CD'ene som er gitt ut.. Kan anbefale alle, også til det du ønsker.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Wolfsheim - Casting Shadows Erlend Øye - Unrest Vangelis - Odyssey Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kid Frost - La raza. Hyggelig og rolig saksofon solo . Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 albumene du leter etter er; sigur ros - ( ) sigur ros - von Støttes helhjertet! Men man kan jo risikere at man havner så langt inne i musikken at man ikke får gjort fornuftige ting allikevel..... T'Weed Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Tusen takk for alle forslagene! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Opeth (tenker mest på Damnation-albumet, da) DJ Cam DJ Krush Chicane Coldplay Kent Röyksopp Thomas Dybdahl Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 http://www2.nrk.no/spillelister/djfriendly.splist Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Massive Attack, de har vokalen noen steder... men det er ikke sånn at en synger med Avslappende og. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Isopor sine sanger, bedre chill elektronika skal du se lenge etter. Edit: her er siden du kan laste ned sangene fra http://helkanaur.net/index.php?musikk Det der var seriøst digg musikk! Hvis noen har forslag til lignende musikk, bra musikk, send gjerne PM med forslag! Dette for at det ikke skal bli for off-topic. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er nå fan av "klassisk" musikk når jeg sitter og skriver. Tenker først og fremst på filmmusikk ala Star Wars, Taxi Driver, Band of Brothers. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dream Theater - The root of all evil. Joe Satriani - Summer Song. Lenke til kommentar
padda Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Syns vanligvis ikke at Moby er så sinnsykt kult, men cd'n Little Idiot er deilig å høre på når jeg jobber. (B-siden til et av dobbel albumene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå