Gå til innhold

Bærbar som kjører BF2

Anbefalte innlegg

Mpx Notebook N1 er grei den, burkt den en del i det siste, og den kjøer BF2 helt greit!

Men klarer folk med bærbare maskiner å kjøre BF2 med ALT på max så skal jeg danse.

Har en fetter som har en AMDFX55 prossesor "gig Ram og X800XT PE og han klarer ikke å kjøre alt på max med 4X AA. MaX=2052*1552 eller noe sånt.

Så hvis det er noen med bærbare somklarer det, så er jeg veldig intresert i å få høre hva som er gjort med den! :)

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, fikk akkurat e-post fra Dell nå, dette var det jeg ventet på at du burde få av tilbud:

Fra:    Dell Norge

Til:    [email protected]

Emne:    Dobbelt RAM + fri frakt + skjermoppgradering + USB memory key! Hos Dell denne uken!

Dfet er det beste tilbudet jeg har sett!!

Kommer med en oppdatering snart, med priser på Dell Inspiron 6000 :thumbup:

Høres jo jækli bra ut! En ting jeg ikke skjønner er at når jeg går inn på Dell, så står det at maskinen koster ca 10300 (inkl mva), mens når jeg trykker på "konfigurer og kjøp" hopper prisen opp til 13k... Hvorfor skjer dette?

Og, på nettsiden dems står det at tilbudet er følgende:

ONLINE TILBUD

512B USB memory key, uten ekstra kostnad!

2X RAM uten pristillegg! Før 512 MB, nå 1024 MB - ved onlinekjøp!

Ingenting om skjermoppgradering???

Lenke til kommentar

Den er bedre enn dell maskinen, ja...!

Har bestilt denne selv, venter på postkontoret, må bare få penger nok til å hente den først :p

Det eneste som er bedre på Dell maskinen er skjermen...

Selv om i6000 kjører Sonoma gir ikke dette større utslag i spill da MR9700 grafikkortet som sitter i 1557 er såpass mye bedre...

Får du noe mer rabatt på 1557?

Lenke til kommentar

Føler at ting henger litt i lufta i denne tråden. Ble i starten provosert av enkelte brukere som begynner å whine på 40mb/s fra HHD'på en laptop :lol: . La oss holde oss til topic :yes: .

Til trådstarter:

En maskin som har 6600 Go kan fint kjøre BF2, men uten noe særlig AA/AF og kanskje ikke alle detaljer på fult. Du bør kjøre samme oppløsning som skjermen din om det er mulig. Hvilken oppløsning du kan kjøre avhenger først og fremst av CPU'en.

9700 er hakket dårligere enn 6600, men duger det også.

Om du gjør som meg (og mange andre i forumet) å kjøper en Inspirion 9300 fra Dell får du konge laptop. Den ødelegger kanskje budsjettet, men 6800 Go brikken som sitter her tar BF2 som en drøm. Selv kjører jeg 1600x1200 og alt på medium uten AA/AF.

Mine specs er:

1,73GHz Pentim M

1024 MB ram

60GB 5400 rpm HDD

6800 Go 256 mb

Denne ga jeg 14.990,- for. Godt tilbud får du ved å ringe Dell.

Fredrik.

Edit: leif

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar
Føler at ting henger litt i lufta i denne tråden. Ble i starten provosert av enkelte brukere som begynner å whine på 40mb/s fra HHD'på en laptop :lol: . La oss holde oss til topic :yes: .

Til trådstarter:

En maskin som har 6600 Go kan fint kjøre BF2, men uten noe særlig AA/AF og kanskje ikke alle detaljer på fult. Du bør kjøre samme oppløsning som skjermen din om det er mulig. Hvilken oppløsning du kan kjøre avhenger først og fremst av CPU'en.

9700 er hakket dårligere enn 6600, men duger det også.

Om du gjør som meg (og mange andre i forumet) å kjøper en Inspirion 9300 fra Dell får du konge laptop. Den ødelegger kanskje budsjettet, men 6800 Go brikken som sitter her tar BF2 som en drøm. Selv kjører jeg 1600x1200 og alt på medium uten AA/AF.

Mine specs er:

1,73GHz Pentim M

1024 MB ram

60GB 5400 rpm HDD

6800 Go 256 mb

Denne ga jeg 14.990,- for. Godt tilbud får du ved å ringe Dell.

Fredrik.

Edit: leif

jeg vurderer selv å kjøpe den pc'en med litt bedre specs, men syns kanskje 17" er litt stort, har ingen erfaring på laptopper så vet jo egentlig ikke... andre kandidater er acer8103 og acer ferrari 4000 :innocent:

Lenke til kommentar
:ermm: ser jo ut som om at 17" widescreen og 15" er like stort nesten  :whistle:

Men så er de 15"rne jeg har sett på også widescreen da..  ;) skulle likt å sett en i9300 IRL  :love:

17" widescreen har samme høyde som 15", men er 20% bredere! ;)

15.4" widescreen og 17" widescreen er ganske forskjellig:

IMG_0032.JPG

Der er Dell i6000 (15.4" WS) og Dell i9300 (17" WS)

Se i9300 IRL? Kom og se min da. :p

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Dog, 17" virker ganske mye større i bruk, siden det blir god plass på siden av tastaturet i forhold til 15". Denne i9300'n hadde x300, 1440x900, 1.6GHz, 512 ram og var kjøpt i en bedriftspakke. Var absolutt en pen pc, men etter å ha brukt X1'n min i ei drøy uke blei den for stor for meg. Dog dere som er ute etter pc ala i9300 er mer ute etter ytelse enn muligheten å kunne legge pcen i en A4 dokumentmappe.

Hvis jeg skulle hatt en i9300 er jeg ganske sikker på at jeg ville valgt 1920 x 1200, jeg syns 1440x900 ikke ble nok.

Edit: Ikke helt inne i oppløsningene til i9300:P

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
Dog, 17" virker ganske mye større i bruk, siden det blir god plass på siden av tastaturet i forhold til 15". Denne i9300'n hadde x300, 1680 x 1050, 1.6GHz, 512 ram og var kjøpt i en bedriftspakke. Var absolutt en pen pc, men etter å ha brukt X1'n min i ei drøy uke blei den for stor for meg. Dog dere som er ute etter pc ala i9300 er mer ute etter ytelse enn muligheten å kunne legge pcen i en A4 dokumentmappe.

Hvis jeg skulle hatt en i9300 er jeg ganske sikker på at jeg ville valgt 1920 x 1200, jeg syns 1680 ikke ble nok.

det blir jo et must med 1920x1200 skjermen :yes:

Lenke til kommentar
ganske bra hp pc her er en ganske kraftig pc som kan kj;re bf2 men den er litt dyr da, foretrekker denne

ser ganske kul ut da. :dribble:

Husk at vi snakker laptop her da ;) .

Mye fett utsyr på den HP lappen, men tviler på skjermkortet er noe å hoppe i taket for. Står ikke en gang spesifisert. Dessuten har skermen altfor lav oppløsning. Dessuten kan en Pentium M på over 2GHz være minst like rask som en 3,2GHz Pentium 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...