revobaby Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei. Jeg har en gammel 10 fot gh som jeg har pusset opp. Jeg er fast bestemt på at jeg skal ha ratt konsoll... har lett litt på nettet, men jeg finner ingen gode kjøpe sider. Veit noen av dere om noen gode sider jeg kan kjøpe konsoll fra.. eller kanskje dere til og med skal selge dereskosoll, ta ihvertfall kontakt... Enten et forumsvar her eller en mail til: [email protected] På Forhånd: Takk Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei du... Jeg har en 10 fots gh fra 1993 med ratt jeg oxo..... Det er en fin båt.. Skjekk på autodb.no så finner du masse styrekonsoller..... Åssen motor skal du ha på den ghen din da??? Lykke til.. Lenke til kommentar
revobaby Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har en gammel 15hk Mariner.... veit ikke hvor gammel den er, men den er ihvertfall ikke ny Har hørt det er problematisk å ha RattKonsoll på GH10... men det stemmer vel ikke ?? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei du... Jeg har en 10 fots gh fra 1993 med ratt jeg oxo..... Det er en fin båt..Skjekk på autodb.no så finner du masse styrekonsoller..... Åssen motor skal du ha på den ghen din da??? Lykke til.. Det funker fint med ratt på en gh10... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå