navyboy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg får ikke justert lyden når jeg spiller av filmer i Real Player. Når jeg velger høyre og venstre ser jeg på skjermen at lyden øker/synker, men jeg hører lyden like høyt uansett. Hvis jeg skrur av lyden forsvinner lyden, men finnes det ikke en mellomting?? Hvis jeg kobler til hodetlf så får jeg justert nyvået (men det spraker veldig da) Er dere flere som har dette problemet? Gjelder det kun 3230? Hjelper det å bytte en annen spiller? Endret 28. juni 2005 av navyboy Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hallayz! Jeg har Nokia 3230 å kjenner probleme. Jeg vet ikke helt vorfor det er sånn. men det kan jo være software feil å da. men uansett til poenge! Prøv å skru mobilen av og på! da skal det funke en stund. at du kan stille lyden opp å ned... Men at det spraker som du sir trur ikke jeg kjenner til! de kan jo bare vere meg som ikke merker noen ting! Mp3 spillern på 3230 er jo bare helt ok da. men jeg har mistet 2 mp3 spillere! å jeg orker ikke miste flere så jeg kjøpte 512 mb kort til mobilen og klarer fint å høre på musikk på den Men håper de jelper da! er det mer du lurer på bare spørr Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du kan evt prøve Smart Movie eller DVD Player s60. Har samme problem selv. Min mening er at mp3-spilleren på Nokia 3230 er elendig. Lyden er så dårlig at jeg får vondt i ørene. Null bass, dårlig klarhet m.m. Det hjelper ikke med 3. parts programvare heller, Ultramp3 og mp3 Player gir marginalt bedre, men fortsatt dårlig lyd. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er fordi denne er i mono (mens radien er i stereo). Er etter min smak ikke egnet til annet enn lydbøker, språkopplæring og humorinnslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå