KVTL Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En liten fugl visket meg i øret at Biltemas antirustmasse var kjempebra. Er litt skeptisk til ting som kommer fra Biltema og lurte derfor på om noen som hadde erfaringer med denne. Jeg skal fjerne litt rust som har kommet og sette det inn med antirustmasse (beskyttelsesmasse). Forrige eieren har ikke vært så flink med dette, da eneste behandlingen har vært en dynol behandling da den var ny.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dette lurer jeg på også, har fått litt rust på moped-potten min.. Tenkte på denne jeg: Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 grei den, men du får jo det du betaler for.. Uansett er det viktig at bilen er tørr og noenlunde ren under FØR du behandler den. Bare å sette bilen til tørk inne i garasjen og sette den på bukker før du kryper under med skrutrekker og stålbørste Du med mopeden, dette er en rustløser. Den brukes til å løsne fastrustede mutrer osv. Er nok ikke egnet til beskyttelse av noe som helst. ¨ Kjøp heller "motorlakk" den holder noen dager ihverfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå