guri Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei! Jeg skal lage en film til en festival og har én uke på meg! Plutselig virker ikke CD-ripping i mitt Studio 8 program. Dette har gått fint før, men nå bryter programmet sammen når jeg prøver. CD-ripping vil si at jeg legger inn en vanlig musikk-CD og prøver å overføre musikken til filmen. Når musikken er lastet over til filmen bryter plutselig programmet sammen og lukker seg selv. Hva skjer? - Er det pga plassmangel på PCen (min PC har ganske svær kapasitet)? - Er det noe galt med selve "rippingen"? - Er bare Studio 8 ustabilt? - Er det noe poeng å oppdatere Studio 8 til Studio 9? Jeg hadde satt enorm pris på hjelp !!! Er litt i krise Lenke til kommentar
Elcamino Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bruk et vanlig rippeprogram til MP3, så kan du legge dem over. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hovedgrunnen er nok at Studio 8 er ustabil og nei, det er ikke vits i å oppdatere til Studio 9. Både Studio 8 og 9 er generelt veldig dårlige program. Prøv deg på Adobe Premiere Elements eller noe lignende i samme prisklasse som Studio, eller kjøp deg ett skikkelig ett vis du vil bruke litt penger på det. Men ang. ditt problem. Legg musikken din over i mp3. Wma funker dessverre ikke, men last ned ett mp3 ripping program, og legg så lydene du skal ha inn på cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå