Erren Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Heisann Skal muligens bytte ut 7600 med en 7610, og lurer på hvor stort minnekort man kan ha på den Har hørt at man kan ha 512 MB, men på Nokia.no står det 64 MB Endrer situasjonen seg etter SW-oppgradering eller noe? Har også erfart at både Nokia og Amobil kan skrive feil iblant, så vil gjerne høre erfaringer Takker for svar Hippie-Erlend Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bruk det største RS-MMC kortet du finner. Det er ingen annen begrensning enn hva det største kortet har å tilby, og det er vel 512 mb. Har prøvd selv i min 7610. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Okey, takk for svar Nettopp det jeg håpet på Da kan jeg bruke den som mp3-spiller som erstatning for min andre som konka på klassetur Er nå heller ikke sikkert at jeg kjøper telefonen, men jeg har nå veldig lyst på Symbian og videoredigering Da kan jeg og min bror ta filmsteget et hakk lenger Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Da kan jeg bruke den som mp3-spiller som erstatning for min andre som konka på klassetur Nei, desverre. 7610 leverer kun monolyd i elendig kvalitet. Det går heller ikke ann å koble til Pop-port headsett med to høytalere (ørepropper), bare de med en. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hmm.. Da så.. Det var leit.. Får jeg prøve å få reparert mp3-spilleren min i stedet Men, men.. On Topic: Arehei, du som har 7610, blir filmene man redigerer veldig store når de er ferdig redigert? Blir f.eks. en fil på 4 sek som er på 23,6 kB betydelig større når man redigerer den?(det vil si legge til lyd) At en film blir større når man tar den i sakte film sier seg jo selv Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 .. Da film på mobil overhodet ikke interesserer meg i den kvaliteten som den er på per i dag har jeg aldri prøvd redigeringsprogrammet på 7610. Så, kan desverre ikke svare deg på det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvis du har et videoklipp på 100kb, og legger til en lydfil på 20kb, da blir filen på ca 120kb. Testa nå. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 TAkk, da fikk jeg svar på alt jeg lurte på Og Are, det ligger mye moro i mobilfilm, selv om kvaliteten ikke er all verdens Det ser jo bra ut på den lille skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå