nree Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hei, jeg fik akkuratt den gamle pcen min til og fungere og i dette tilfellet skulle jeg innstalere windows på nytt eller rettere sagdt ta ein dobbel innstalasjon av den! Når jeg har kjørt Windows Home instalasjonen og datamaskinen skal restarte, altså etter første del av instalasjonen kommer det bare at maskinen ikke kan startes pga. diks feil... Jeg har 3 hd, 20, 40, USB80GB... Noen som vet hvor feilen ligger? Gå til nederste innlegg for siste informasjon Endret 30. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du prøvd å boote uten usb disken??? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bytt om på diskene. Kan du ta bilde av problemet? (Eller skrive ned hva som står der) Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Fant ut at vist jeg tar ut 40GB booter den fra 20GB og vist jeg tar ut 20Gb booter den fra 40GB Kan de han noe med at jeg slettet partisjonen linux var på? Bilde av hva som står Endret 28. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fant ut at vist jeg tar ut 40GB booter den fra 20GB og vist jeg tar ut 20Gb booter denfra 40GB Kan de han noe med at jeg slettet partisjonen linux var på? Bilde av hva som står Jeg foreslår at du formatérer harddisken ordentlig, så forsvinner rester av eventuelle gamle boot-loadere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Fant ut at vist jeg tar ut 40GB booter den fra 20GB og vist jeg tar ut 20Gb booter denfra 40GB Kan de han noe med at jeg slettet partisjonen linux var på? Bilde av hva som står Jeg foreslår at du formatérer harddisken ordentlig, så forsvinner rester av eventuelle gamle boot-loadere. Jamen, har ikke lyst til det Er så mye bilder osv på hardiskenen mine fra ferier osv... Vil ikke miste di... Noen som har noe forslag? Sette inn hd i den nye pcen min og kopiere det viktigste? Men er de ikke sån sperre da på dokument mappen? Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Har satt i 40GB i den nye pcen min. Jeg får ikke kopiere Dockuments and Settnings pga rettigheter... Noen som vet hvordan jeg kan opne hele hardisken for alle brukere? Endret 29. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Er noen filer som står er i bruk... kan det stemme? Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Virkelig ingen som vet hvordan man opner ein hel harddisk for alle brukere? Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Damn til mas, men høyreklikk på harddisken - egenskaper - sikkerhet - avansert - eier og tving eierskap til deg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Damn til mas, men høyreklikk på harddisken - egenskaper - sikkerhet - avansert - eier og tving eierskap til deg. Har ikke sikkerhetsfane Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Vist jeg går inn i sikkerhetsmodus, vil jeg da ha sikkerhetsfane der? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hm så her på min hjemmemaskin at jeg å mangler det, har sikkert noe med dometet på jobb og gjøre. Jeg må nesten forhøre meg litt, eller teste litt her for å kunne gi deg et svar på det. Kommer tilbake med svar Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hm så her på min hjemmemaskin at jeg å mangler det, har sikkert noe med dometet på jobb og gjøre. Jeg må nesten forhøre meg litt, eller teste litt her for å kunne gi deg et svar på det. Kommer tilbake med svar hmm... bra Kjapp deg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vist jeg går inn i sikkerhetsmodus, vil jeg da ha sikkerhetsfane der? - If you are running Microsoft Windows XP Home Edition, you must start the computer in safe mode, and then log on with an account that has Administrative rights to have access to the Security tab. -For Microsoft Windows XP Professional, you need to disable Simple File Sharing, in order to see the Security tab. -To take ownership of a folder, follow these steps: Right-click the folder that you want to take ownership of, and then click Properties. Click the Security tab, and then click OK on the Security message (if one appears). Click Advanced, and then click the Owner tab. In the Name list, click your user name, or click Administrator if you are logged in as Administrator, or click the Administrators group. If you want to take ownership of the contents of that folder, select the Replace owner on subcontainers and objects check box. Click OK, and then click Yes when you receive the following message: You do not have permission to read the contents of directory folder name. Do you want to replace the directory permissions with permissions granting you Full Control? All permissions will be replaced if you press Yes. http://www.winxptutor.com/ownership.htm Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Nå mente jeg ein hel disk... Ikke bare ein mappe... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er bare å merke root nivået C:\ det . Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) jeg har rettighets problemer på dvd brenneren?? hjelp. får ikke instalert spill..får denne feilmeldingen når jeg trykker på bf.exe Endret 26. juni 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå