Gå til innhold

Logitech Dual Optical mus, anbefaler du den ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært så mye borti den ,men med tanke på at du kun skal bruke den 20% til spill er vel ikke kvalitet og presisjon så viktig. Derfor er det vel litt drøyt å punge ut med rundt 500 kr når du kan putte 150 kr i en helt ålreit mus (m/scroll). (Hvis du ikke har litt for mye penger da)

Lenke til kommentar

jeg kjøpte en i dag. så langt er jeg veldig fornøyd.

hvis du har hatt en vanlig optical mus får vet du kansje at vis du beveger musen veldig rask, hopper den. det gjør ikke denne, det fungere helt perfekt uansett og har utrolig bra presisjon. den er god å holde og har gode knapper. så langt er jeg kjempe fornøyd. jeg vil anbefale denne musen på det varmeste

Lenke til kommentar

De fleste sier jo at den absolutt ikke er verdt pengene allikevel. En Logitech Gaming Mouse til rundt 200 gjør samme nytten(disse kommer som regel uten scroll da så det er jo et MINUS for de fleste)

Mange klarer jo ikke bare å mestre dpi'en på Razoren'en heller og det MÅ være no dritt når kamerater er på besøk og whiner om at"Åhh... jeg klarer ikke å spille her, Sensitivitien er altfor høy*whine*.

Har nå bestilt meg den Logitech MouseMan Dual bla bla bla hos databutikken.com.no.

Kun 367-, (bestilte den sammen med mye annet da så portoen ikke dreper det faktum at den er billig der9 Skal du handle kun en ting over nettet så gå sammen med en kamerat eller to og del portoen

anthraxx_spray.jpg

Visit [inFecteD] ClanSite

-Your name isn't important, names are for tombstones!

[ Denne Melding var redigert av: [TWM]Baltazar på 2001-11-26 20:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...