Gå til innhold

Lian-Li Memorial Model PC-777

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men.. vel.. rask link forteller det meste: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_M_PC-777.htm

:love: kjærlighet ved første blikk fra meg asså.. Har tenkt til å skaffe ett sånt, koste hva det koste vil :dribble:

Noen tanker om kabinettet?

Jeg prøver hele tiden å finne noen tester fra folk som har hatt kabinettet mellom hendene... Men eneste jeg finner er bilder og tekst på kinesisk fra Computex messa.

Joachim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ødelegger den rene stilen de har kjørt i alle dissa åra, og det er jo et av varemerkene så jeg synes det er helt patetisk av dem å ha et jubileumskabinett som bryter med tradisjonene! Burde jo være et supertradisjonelt Lian Li kabbis.. Men kanskje de prøver å skape et litt nytt image, ikke vet jeg! Lurer på om det blir tatt inn av MP jeg mon tro? :) Uansett ville jeg aldri kjøpt det.. Dessuten er det sløsing av plass!

Lenke til kommentar

Leste den Din Side-artikkelen idag.. Men hvordan er det med strømuttaka? Norske? Hmm..

Uansett hadde jeg aldri i mitt liv giddet å brukt penger på noe sånt! Ja, det er mange smarte løsninger men har du først kjøpt det må du fortsette å kjøpe i den stilen, også blir det så fort riper..

Lenke til kommentar
Tja... er jo ett perfekt kabinett for de som de gode gamle Bower & Wilkins Nautilus-høyttalerne.

nautilus.jpg

Exactly! :D

Hadde jeg hatt pengene hadde jeg hatt akkurat de høyttalerne! :love:

Har andre i stedet, men de er selvfølgelig B&W.. hehehe:D Et par DM602 S3 som jeg omtrent pusser støv av hver dag:p :love:

Den B&W høyttaleren er heeelt sinnsyk! Den er ikke bare en høyttaler, den er et statue-objekt i tillegg:P

For de som faktisk likte kabinettet, kan jeg tilby link fra Computex med bilder i real-life: http://ascii24.com/news/i/topi/article/200...656164-000.html

Man kan speile seg i sidedøren!! :dribble:

Glisevask: Microplex kommer ikke til å ta den inn på lager. (Jeg har selvfølgelig sjekket dette her long time a go :innocent: ) men man kan få den spesialbestillt, da til den nette sum av ca 2900 kr. :hmm:

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, for å si det sånn, med tanke på alle de andre kabinettene man kan få til den prisen... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...