Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flotters kundeservice fra NGT!

Anbefalte innlegg

Heisann..

Nå er jeg så inni ¤&%¤# lei NGT at det er helt utrolig!!!

Dette startet da for godt over 3mnd siden da jeg ivrig bestilte ADSL2+ 12mb linje.

Det kunne jeg jo like gjerne bare droppa.

Fikk da beskjed om at, "Joda, det kan du få. Skal være der rundt midten av mai det"

De la også opp en 8000/800 linje da, så jeg skulle ha noe i mellomtiden.

Ip telefonen derimot måtte installeres etter at ADSL2 modemet hadde kommet.

Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om.

Hadde heller ikke villet betale for 8000/800+ip-telefon, så det fikk vente

Var jo ikke så lenge til det kom.

Det varte og rakk, men ikkeno svar fra NGT, så jeg tenkte at jeg får ta en telefon da.

Jo da, det var på vei det, men ikke i midten av Mai. Kanskje i juni??

Da begynte jeg og bli irritert, men tenkte "vel, vel...vi får se da"

Selvfølgelig skjedde det ingenting da heller, så jeg ringer igjen. Og sender mailer, og kontaktskjemaer.

Nei, jeg måtte nok bare venta ja. Kom ikke enda og på kundeservice er dem jo helt blanke så det hjalp lite.

Vel, tenkte jeg da. Siden dere ga meg 8000/800 linja som middlertidlig linje selvom jeg ikke trenger den så burde det jo være mulig mulig og få noe tilbakebetalt

eller rabatt eller noe.

Har brukt 5 forskjellige ISP`er og er det noe galt på nettet som er deres feil så har de vært kjappe med å tilby en måned eller 3 gratis.

Hele poenget med ADSL2 for meg er ip-telefonen og utlinja med en pakkepris.

Det faller jo litt vekk når jeg ikke har fått noen av delene.

Hadde fint klart meg med en 3000 linje da.

Jo da, sa han jeg prata med. Det burde la seg ordne. Vi tar det når du ringer neste gang.

Jaha...litt snodig det der, men lettlurt som alltid så fikk jeg vel klynket fram et "ja...ok"

Så i dag så rasa det helt for meg og ringte da IGJEN til stakkars kundeservice.

Spurte så snilt jeg kunne om når detta ADSL2 greiene kommer. Da datt jeg nesten av stolen her.... HØSTEN!!!!!.....HAR DU DREKKI MANN?????

Jaha ja....skal jaggu si at det er kompensasjon på gang her nå altså.

Jo, det var greit det, men han måtte skjekke med "teamlederen" sin først.

Og tror du ikke han var frekk nok til sitere teamlederen; "Jeg kan desverre ikke tilby deg noen kompensasjon av noe slag"

Hva slags kundeservice er dette??

Eller kanskje det er slik NGT driver butikk??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du komme gjennom med noe, så må du ha ting svart på hvitt. Har du datoene svart på hvitt, eller var dette bare en muntlig bedskjed (en muntlig avtale skal være like bindene som en skriftlig avtale, men det er også så og si umulig å bevise dersom man ikke har tatt opp samtalen selv).

Lenke til kommentar

Har jo dato for etablering da...fra 2.4.05 står det på første regninga.

At jeg har bestillt ADSL2 veit dem jo.

Vet ikke hva mer jeg trenger da. De har jo innrømt på kundeservice at detta har tatt mye lengre tid enn jeg fikk beskjed om, men nekter og gi meg noe allikevel

Etablering av xDSL-abonnement Echo med B12 avtaleperiode 1,00 stk 798,00 798,00 25,00 %

xDSL abonnement (Echo, B12) for perioden 02.04.2005 t.o.m. 31.05.2005 1,97 mnd 798,00 1 572,06 25,00 %

Rabatt etablering 1,00 stk ‑798,00 ‑798,00 25,00 %

Endret av Zephyr
Lenke til kommentar

Fikk denne mailen 13.5.05

Du har bestilt Echo 2+, et produkt i Echo familien, vår raskeste og nyeste teknologi.

Sentralkapasiteten er i ferd med å bli oppgradert til den nye teknologien. Dette skjer trinnvis, og du vil få mer informasjon så snart levering i ditt område er klar. Du vil også få tilsendt en ny ADSL 2+ ruter, uten kostnader, i god tid forut for din leveranse.

Når du får tilsendt den nye ruteren skal din eksisterende ruter returneres NextGenTel (gjelder ikke de som har kjøpt egen ruter).

Hvis du ønsker å gjøre endringer eller henvende deg til oss anbefaler vi å bruke kontaktskjema på dine kundesider, husk da å oppgi ditt kundenummer.

Hvis vi underveis i leveranseprosessen finner at det av en eller annen grunn er problemer med din linje, vil du selvsagt få beskjed om dette.

RIGHT!!!!! :no:

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om å bo i gokk her da.

Bor jo midt i plomma i Tønsberg, og det som er poenget mitt her er jo at de lovet meg det og bare utsetter det hele tiden.

Betaler jo tross alt en del for en linje jeg ikke trenger da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...