Khalifen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 -Funnet en lommebok med 1000kr, bankkort, førerkort og mye anna shit nær stupetårnet ved stranda, fikk tak i fyren som eide den, og jeg og vennen min fikk 100 kr hver -Plukka opp alle pengene til en gammel fransk mann som falt i gata i Nîmes, og ga de tilbake. - Gitt plassen min på bussen til mange gamle folk. Var det jeg huska da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 downa masse masse spill og gitt bort til kompiser gratis la oss si at spillene er "gratis" og lovlig å laste ned Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 downa masse masse spill og gitt bort til kompiser gratis la oss si at spillene er "gratis" og lovlig å laste ned Joa, kabal og nettspill på noen GB er jo gratis. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 - Sprang etter ei jente som mista en 50-lapp. hun sa ikke takk en gang. -hjulpet folk med kofferter o.l ombord på busser og tog -Svømte etter en badeball som tillhørte en liten gutt som aldri ville slutte å gråte. da jeg kom med ballen holdt han endelig kjeft. oj, jeg er snill Men dette er jo ikke noe spesielt snilt da, sånt som dette tar jeg som en selvfølge at de fleste gjør. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bare snill på jobb jeg, da jeg må mot kunder osv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 -Svømte etter en badeball som tillhørte en liten gutt som aldri ville slutte å gråte. da jeg kom med ballen holdt han endelig kjeft. Det samme gjorde jeg, på Gran Canaria. Men da ble jeg tatt av en undervansstrøm og havnet laaangt ute! Ikke gøy. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bare snill på jobb jeg, da jeg må mot kunder osv. Og resten av tiden er du en bitch? :!: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Det skuffer meg litt at det ikke er noen lastebilsjafører. Alle forteller hele tida hvor snille de er og plukker upp. Noen som kjenner en snill sjafør som vi kan takke? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke om det var så snilt, men traff ei hore i Oslo etter ei fyllekule... Har aldri kjøpt sex, og ikke denne gangen heller, men ga henne noen høvdinger for å bli med å få i seg noe mat... Hun så mildt sagt sliten ut... Fikk også høre hvorfor... Hun var naturligvis narkoman, og ikke sikker på at hun kunne holde på maten hun spiste... Hun snakket etterhvert mye om familien og hennes 2 barn i Bergen... Vi snakket sammen til nærmere arbeidstid på morgenen.... Gikk sammmen til Oslo S og kjøpte en billett med morgentoget til Bergen.... Tipper hun gikk av i Drammen og fikk resten av pengene refundert for å kunne bruke dem på annet... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke om det var så snilt, men traff ei hore i Oslo etter ei fyllekule... Har aldri kjøpt sex, og ikke denne gangen heller, men ga henne noen høvdinger for å bli med å få i seg noe mat... Hun så mildt sagt sliten ut... Fikk også høre hvorfor... Hun var naturligvis narkoman, og ikke sikker på at hun kunne holde på maten hun spiste... Hun snakket etterhvert mye om familien og hennes 2 barn i Bergen... Vi snakket sammen til nærmere arbeidstid på morgenen.... Gikk sammmen til Oslo S og kjøpte en billett med morgentoget til Bergen.... Tipper hun gikk av i Drammen og fikk resten av pengene refundert for å kunne bruke dem på annet... Kanskje hun gikk og møtte barna og havne på rett kjør igjen Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det skuffer meg litt at det ikke er noen lastebilsjafører. Alle forteller hele tida hvor snille de er og plukker upp. Noen som kjenner en snill sjafør som vi kan takke? Om ca. 5 år kan du takke meg for at jeg er en snill lastebilsjåfør! Skal bli den beste, mest respekterte og kjekkeste / snilleste / råeste lastebilsjåføren med den kuleste lastebilen der ut Er ingenting i livet jeg liker bedre enn lastebiler.. tror jeg.. Har sånn ca. vokst opp i de.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke om det var så snilt, men traff ei hore i Oslo etter ei fyllekule... Har aldri kjøpt sex, og ikke denne gangen heller, men ga henne noen høvdinger for å bli med å få i seg noe mat... Hun så mildt sagt sliten ut... Fikk også høre hvorfor... Hun var naturligvis narkoman, og ikke sikker på at hun kunne holde på maten hun spiste... Hun snakket etterhvert mye om familien og hennes 2 barn i Bergen... Vi snakket sammen til nærmere arbeidstid på morgenen.... Gikk sammmen til Oslo S og kjøpte en billett med morgentoget til Bergen.... Tipper hun gikk av i Drammen og fikk resten av pengene refundert for å kunne bruke dem på annet... Kanskje hun gikk og møtte barna og havne på rett kjør igjen ot: Du kunne kanskje betalt noen for å finne ut. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) ot: Du kunne kanskje betalt noen for å finne ut. Hehe.... Kaster vel ikke penger ut av vinduet for ingen ting heller.... Har en sofa som den pene rompa di hadde skydd som pesten, så om du insinuerer at jeg har for mye penger inviterer jeg deg gjerne hjem.... :-) Sorry, ble litt feil med qoutingen.... Hun gjorde kanskje det Dieseln.... Var ellers ikke noe poeng at jeg skulle få noe igjen for det.... Edit III: Beklager.... Ser ut til at jeg roter voldsomt nå.... Ville egentlig svare Bundy.... Var muligens det som skjedde ja.... Kjenner ikke mange barn som kaster seg om halsen på en narkoman hore, sånn uten videre... Endret 28. juni 2005 av trn100 Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 skrudde ned til parklys når en møtende bil måtte rygge engang Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 skrudde ned til parklys når en møtende bil måtte rygge engang Ikke rart du føler deg spesiell :-) Og du er gammel nok til å ha sertifikat, eller var det pappas bil??? Rygging er ikke lett da.... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det skuffer meg litt at det ikke er noen lastebilsjafører. Alle forteller hele tida hvor snille de er og plukker upp. Noen som kjenner en snill sjafør som vi kan takke? Om ca. 5 år kan du takke meg for at jeg er en snill lastebilsjåfør! Skal bli den beste, mest respekterte og kjekkeste / snilleste / råeste lastebilsjåføren med den kuleste lastebilen der ut Er ingenting i livet jeg liker bedre enn lastebiler.. tror jeg.. Har sånn ca. vokst opp i de.. Så fint, for å bli den beste, så må du blinke til høyere ut av rundkjøringer Også må du ikke ligge ved siden av meg i 2++felts veier, en gang lå jeg med en lastebil på høyere og venstre side.. Jeg svetta som en gris og hadde stivt blikk på veien, og holdt på å daue.. det far fælt.. Det snilleste jeg har gjort er..?: hjelpe folk på HW.no med dataproblemer ! Endret 28. juni 2005 av pc^2004 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det snilleste jeg har gjort er..?: hjelpe folk på HW.no med dataproblemer God start det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå