Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hva er det snilleste du noen gang har gjort for fremmede? Inspirert av de andre trådene. Personlig kommer jeg ikke på noe. Det er lov å si din mening om gjerningen. Endret 17. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kasta snus på ruta til en gammel einstøing? Neida.. Vel, tror nok det er noe så standard som å hjelpe folk med vogn inn i bussen! Er sikkert noe annet, men jeg husker ikke det AWS.. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Redda livet til fremmede bør vel kvalifisere som snillt. Endret 28. juni 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har prøvd, men uansett hva jeg gjør, går det til helvete. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hjalp ein kebab mann som bærte 3 posar ost og ein kasse mais til kebabsjappo si. Han var så uheldig å mista kassen og mangen boksar med mais trilla ned vegen. Heldigvis var eg der og plukka opp boksane og bærte kassen ned vegen og inn i butikken hans Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Lliker å ikke å skryte av slike ting Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Lliker å ikke å skryte av slike ting så du har ikke gjort noe neida Går vel mest i hjelpe til med barnevogner osv.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, jeg var i syden for noen år tilbake, og der falt det en liten jente uti bassenget på hotellet. Jeg hoppte uti etter hun ganske fort, for jeg viste hun ikke kunne svømme skikkelig. Om det var på liv eller død, det vet jeg ikke, men det kunne jo gått galt.. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hjalp en gang ei gammel dame med å komme seg på et rekreasjons senter på andre siden av byen. Hun kom bare bort til meg når jeg sto å venta på bussen, og lurte på hvor dette senteret var. Dette visste jeg ikke, men uansett tilbød jeg meg å følge henne hele veien (gammel skrøpelig dame, som opptrådte en smule forvirret) Turen innebar buss, t-bane, buss igjen og 5 mins gange til dette rekreasjons stedet. Til sammen tok turen 1 time. Denne gamle damen hadde jeg aldri sett før, mao jeg kjente henne ikke. Men uansett var det en god gjerning å gjøre, som må sies å være noe av det snilleste jeg har gjort for fremmede Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har sett at folk har mistet penger (200-500 kr) på bakken, plukket opp pengene og gitt dem tilbake. Har gjort dette flere ganger. Gitt fra meg bussetet til eldre folk. Hjalp noen jeg ikke kjenner med matteeksamen for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fant en telefon for en stund siden, var vel en 3510. ringte til første oppringte på telefon og fortalte det, hun kom å hentet den senere på kvelden. Å hva fikk jeg igjen for det? absolutt ingenting, hun sa bare "ok" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Var en tur på Ligningskontoret (grøss) i dag. Der var det en gammel mann med gåstol som ikke klarte å åpne døren, så jeg hjalp han ut. Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fant en telefon for en stund siden, var vel en 3510. ringte til første oppringte på telefon og fortalte det, hun kom å hentet den senere på kvelden. Å hva fikk jeg igjen for det? absolutt ingenting, hun sa bare "ok" Gjorde noenlunde det samme, men fikk 100kr for det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Lånte en kamerat 3500kr. vet ikke hvor snilt det var på snillhetsskalaen men han var visst glad Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fant en telefon for en stund siden, var vel en 3510. ringte til første oppringte på telefon og fortalte det, hun kom å hentet den senere på kvelden. Å hva fikk jeg igjen for det? absolutt ingenting, hun sa bare "ok" Gjorde noenlunde det samme, men fikk 100kr for det Jeg fant en 3310 for noen år siden. Jeg ringte et nr som sto "hjem" eller noe. Det jeg fant ut var at det var noen som kjente familien til kompisen min, så jeg fikk levert den gjennom de, og fikk 100kr igjen for det. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sist jeg gjorde noe, var når jeg fant en iPod mini med Koss Porta Pro på datasalen. Leverte den inn i resepsjonen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når jeg var liten og gikk på barneskolen så var jeg ganske så mye større og sterkere enn de fleste andre. Så var det alltid en som ble mobba av de "store" gutta i 7.klasse og da pleide jeg å gå bort dit å dytte de vekk og ta med meg han som ble mobba og så lekte vi. Han var jo ganske rar, men uansett så pleide jeg å leke med han mye. Og så pleier jeg jo alltid å holde døra åpen for gamle mennesker. Har sikkert gjort mye mer, men kommer ikke på noe akkuratt nå. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Lliker å ikke å skryte av slike ting Kom til og tenkte på det jeg også Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hmm.. Åpna dører for gamle folk.. Eller egentlig for folk flest som er i nærheten.. Gitt sitteplassen i bussen trikken til gamle / skada folk.. Husker ikke noe mer i farten, men er sikkert mye mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå