Gå til innhold

Torghatten i tåke - kritikk ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg først tok en titt på bilde var den første tanken som poppet fram: kjedelig! Men når jeg så siluetten av mannen endret dette inntrykket seg drastisk. Plutselig forandret det seg fra å være et bilde av et hull (som kunne vært 1m bred for alt jeg visste) til et enormt bilde! Størrelsesforholdet mellom utgangen og mannen er alpha omega. Flott bilde!

Lenke til kommentar

Fantastisk..

En grå firkant med svart ramme rundt.. Skulle ikke tro det kunne bli noe, men han har virkelig truffet noe her. Skjønner egentlig ikke hva det er, men det er imponerende..

Kanskje den enorme konrasten og dimensjonene... Tåka gjør nok også sitt. Den har han fått fram veldig bra. Også trærne (buskene for søringan) som vokser oppover sidene på det store hullet.. :w00t:

Endret av rogerjo
Lenke til kommentar

Er du klar over hvor stilig dette er eller??

Hey, dette er jo ikke bare et foto, det er jo kunst.

(jada, brukt som bakgrunn :p )

Men, hadde du bare flaks, eller er du så flink på andre motiver og? (vennen din da) :innocent:

 

 

edit: sett det som bakgrunn, med 1280x1024 oppløsning på skjermen, sett det til center og resten sort.

DET ble stilig det :love:

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
Men, hadde du bare flaks, eller er du så flink på andre motiver og? (vennen din da) :innocent:

Jeg liker å tro at jeg er en bedre fotograf enn min venn, men vedkommende har tatt endel skikkelig gode bilder, og det kommer tettere og tettere. Jeg vil si at vedkommende har talent.

Jeg tviler på at bildet er helt tilfeldig.

Lenke til kommentar

Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Jeg er forholdsvis beskjeden av meg når det gjelder foto, og hadde ikke særlig lyst til at bildet mitt skulle legges ut her. Hadde det ikke vært for en svært overbevisende auditman....

 

Litt om bildet:

Jeg var tilfeldigvis på Torget camping (??) og så at hullet i Torghatten var i ferd med å bli innhyllet i tåke. Jeg tenkte at dette kunne bli et bra bilde, og stresset opp med kamerabagen for å ta noen bilder. Først tok jeg noen bilder uten folk, og det ble ikke spesielt bra. Men heldigvis kom det folk etter meg, og jeg benyttet muligheten til å ta noen bilder når de gikk ut. Jeg tok en serie på 80 ++ bilder der oppe, og flere av dem ble veldig bra. Lyset og tåka gjorde susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...