RamGuy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei, Skal montere meg et vannkjølingssystem nå. Og har tenkt til å ha disse komponentene: Vil dette gå? Eventuelt hva mangeler? Eller hva er feilen? Radiator: Watercool Mora 2 Pro Radiator. Hva slags vifter skal det være i en radiator? Og hvor mange burde jeg ha? Vannpumpe: Alphacool AP900. 22dBA, bråker denne formye? Vanntank: Watercool AB-G. Er denne stor nok? Hovedkort Vannblokk: DFI LanParty Freezer Prosessor/CPU Vannblokk: Watercool Heat Killer Revolution 2.5 Socket 754/939/940 Skjermkort/Grafikkort/GPU Vannblokk: Watercool Heatkiller GPU Rev. 2.0 ATI Nipler: Trenger jeg dette? Hvis ja, til hva da? Har du noen forslag? Kom med gjerne men noen linker. Vannindikator: Flow indicator with filter G1/4. Er dette noen å ha? Trengs dette? Hjelper dette i det hele tatt? Slange: Slange, 8mm Innside/10mm Utside PUR UV Blå. Hvor lang trenger jeg? Vanntilsettning: WaterChill Anti Alga Fluid ------------------------------------------------------------------------------------------------- Så vil dette vannkjølingssystemet fungere? Prøv å svar på de spørsmålene jeg stillte underveis. Er det brukt for en vannindikator? Trenger jeg nipler? Hvis ja, hvor mange? Kom gjerne noen linker til gode nipler som jeg burde ha. Og hva slags vifter brukes i en radiator? Og hvor mange trenger jeg? Kom gjerne noen linker til gode radiator vifter. Håper noen kan svare på alle mine spørsmål... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Flyttes fra "hjelp til kjøp" til vann og emstremkjøling sidan det er om vannkjølinga passer til delene problemet står rundt Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Den radiatoren er jo enorm. Ifølge linken^ kan man montere opptil 9 vifter "inni" radiatoren dersom du har dekselet også. Hvor skal du montere den ? Sånn kan det f.eks gjøres. Endret 28. juni 2005 av LT^ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ja den for nok ikke plass inni kabinett, så den blir nok montert uttapå. Hvor mange vifter burde jeg putte inn i den? Hadde tenkt på 2x Thermaltake Magic Sound 2 vifter pakke. Det er vanlige kabinett vifter man putter inn i en radiator ikke sant? Burde jeg ha flere en totalt fire? Hvor mange? Tror du de Magic Sound viftene vil fungere? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du trenger vel strengt talt ikke vifter på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå