Gå til innhold

Jedi Outcast 2


Anbefalte innlegg

Har fått meg Jedi outcast 2, men står fast nesten helt i begynnelsen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kommer meg videre inni "the mines" etter at jeg har krabbet inn i røyret og skutt i stykker det tilbehøret til stempelet som går opp og ned til sveveskipene. Etter å ha kverka alle, løper jeg bare rundt og finner ikke en måte å komme meg videre på. Har hørt at spillet blir dritbra lenger uti, og jeg er utålmodig. Kan jeg få noen tips, værsåsnill?...

På forhånd takk!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal hoppe på kjøretøyet som kommer inn i det rommet "heisen" kommer opp. Etter å ha ødelagt "radiatoren" (vet ikke hva det er) stå på den og kom deg opp. Etter på går du opp på en av de stolpene på sidene og hopper over til "det svevende kjøretøy".

Etter det, må du hoppe over til ei hule på venstre siden. Det skal lyse grønt der.

Lenke til kommentar

klarer du ikke å finne ut av det selv

det er kjempe lett jeg har runda spillet to ganger en gang på padawn og en gang på jedi master tar bar 3-4 uker med jobb 8 timer om dagen ved siden av:-)

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-07-25 20:45 ]

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

I rommet med lyssabelen, finner du en liten korridor inntil en stein/plattform som du kan hoppe oppå, som senker nedover mens du står på den.

Når steinen har stoppet, er lyssabelt BURET på det høyeste, Du må bruke force SPEED og løpe som bare f*** mot sabelen, og dermed bruke force PULL når du er nermt nok, for du klarer det ikke uten.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

jeg har møtt luke inne i et digert rom skip og drept alle som er her det er med to saler og et fly og noe mer stæsj. jeg har traska litt rundt, o fant en heis hvor skal jeg??????????

Du skal komme deg inn i "hoved-rommet" der skipet ditt flyr igjennom på begynnelsen, her er det masse stormtroopers og ett par gun-turrets... ta heisen opp til kontrollrommet, og åpne hangardøren til høyre hvor det er en imperial shuttle... gå inn i det rommet, hopp opp på shuttle'en, hopp fra den opp på platformen og videre opp mot en ventilasjonsrist som du kutter i filler med lightsaberen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...